Anbefalte innlegg

Etter nærmere ettertanke rekker jeg ikke tur-retur hamar området på 8 timer så jeg rekker nok ikke Pizza møtet kl 19.

Er forresten en S6 avant 95 mod 2,2TQ med 5 seter og 5 trinnskasse (lyst på 6 trinns) er en del småplukk men må ha noe og fikse på :)

Du hadde vell ikke trudd at du sku rekke møtet vist du hadde 8 timer på tur/retur hamar?? det er jo sinnsykt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P skal kjøre bra då ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde vell ikke trudd at du sku rekke møtet vist du hadde 8 timer på tur/retur hamar?? det er jo sinnsykt:p

Når jeg hadde audi 100'en 2,5 tdi kjøre jeg uten problem fra sula til moss på 6,5 timer hver eneste gang, men da gikk den på masj fart 130 hele veien.

Bomma kraftig var ikke hjemme før 01.30 hehe

At folk har automat på disse bilene skjønner jeg ikke, girte bare 2-3 ganger jeg fra lillehammer, er jo bare og peise på i 5 hele veien. 8 grader stigning i 60km og gir på så fyker bilen framover.

At jeg ikke har kjøpt en sånn motor før kan jeg ikke skjønne, men skjønner nå hvorfor alle digger 2,2 for jeg har aldri glist i 7 timer i strekk før:D

Digg og ligge i 80km og vente på noen som tror de skal kjøre forbi, hehe

Kjørte på 0,75-0.80 på mila så de bruker jo nesten mindre bensin enn en 1.8t..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbruket på finkjøring er som 1,8T, men gi på så hører du surklinga i bensintanken ;) hehe

Original eller litt sprekere denne da ?

Test eiksundtunellen fra 40 km/t og oppover i høyeste gir.. Da får du se hva moment og hk kan gjøre :D

-Bratteste siden ja, mot eiksund..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbruket på finkjøring er som 1,8T, men gi på så hører du surklinga i bensintanken ;) hehe

Original eller litt sprekere denne da ?

Test eiksundtunellen fra 40 km/t og oppover i høyeste gir.. Da får du se hva moment og hk kan gjøre :D

-Bratteste siden ja, mot eiksund..

neinei. Da synker speedometeret mitt ivertfall:p men 2.dre gir derimot: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synker? Har du ikke moment gutt? :D (Hadde 40 på flaten nede, så sikkert 50-60 når bakken begynte)

Jeg gjorde det, for å imponere en kompis som satt på, menst en BMW 330CI jeg kjørte attmed ga full pinne og giret :D

Hadde vell 220 før venstresvingen, da slapp jeg gassen.. Og BMWen som hadde 160 som høyeste hastighet kom laaaaaaangt langt bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steik va ni kjörer folk! Slapp av i trafikken no;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja spar dere til banekjøring :) bmw'er fliser vi uansett :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.