#1 Skrevet September 26, 2008 Hallo... Vet ikke om denne skal ligge her men.. får evt bare flytte den om den havnet feil.. Er det noen som har noen som helst erfaringer med mobil sin olje, Mobile 1 delvac 5w-40w? Har tilgang til denne oljen på jobb shø.. Har søkt litt rundt på nettet og her på forumet, men ikke funnet noe særlig med info.. takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Ingen som har brukt denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Det er en av de bedre motoroljene fra ExxonMobil. Har ikke spesielt mange "personbil godkjenninger" men det er fordi den i hovedsak markedsføres for tyngre dieselmotorer (HDEO). Den har API SL merking og er dermed egnet for alle bensinmotorer (hvis SAE-grad er riktig). Jeg har brukt denne på min S6 AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Sjekk på amerikanske sider ang. API standarder. Tror amerikanerne bruker denne til sine biler. Hvis jeg husker rett så er ikke denne den rette oljen for "lette" motorer, men stort sett så leverer vel Mobil de beste oljene som finnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2008 Takker for svar..! skal sjekke opp litt på jobb i mårra, hva det står i betegnelsene og slik..! Skal ha en tabell med overgangs"koder" ligge her noe sted..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...