#1 Skrevet September 27, 2008 Hei. Skal fylle etter med olje på girkassa mi, og lurer på om det er pluggen som er ringa rundt med rødt ring som er den pluggen oljen skal fylles på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2008 Det er den som er midt på kassa der ja. Sjekk at du får løsnet den før du tapper av olja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 Det er den som er midt på kassa der ja. Sjekk at du får løsnet den før du tapper av olja:) Tengte bare jeg skulle fylle etter da jeg bare har 1 liter liggende her hjemme. Men bare å skru ut den pluggen der da, å fylle olje inn i samme hull? Som er ringen rødt rundt? Litt tungvindt plassert etter min mening men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2008 Fyll på til det renner ut av samme hull, da er det nok. Så fremt bilen står plant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2008 om du ikke har verktøy som passer så er kanskje dette et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2008 Prøvde å stikke inn holdet på en 10mm bolt, og vannpumpetank på gjengene, men det fikk ikke så fint..Så får prøve med en hjulbolt og en fastnøkkel da, karnsje det går:) Er vell 17 nøkkel som måter inn i bolten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...