Oljepåfylling på girkasse VR6

Anbefalte innlegg

Hei. Skal fylle etter med olje på girkassa mi, og lurer på om det er pluggen som er ringa rundt med rødt ring som er den pluggen oljen skal fylles på?

DSC_0425.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den som er midt på kassa der ja. Sjekk at du får løsnet den før du tapper av olja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den som er midt på kassa der ja. Sjekk at du får løsnet den før du tapper av olja:)
Tengte bare jeg skulle fylle etter da jeg bare har 1 liter liggende her hjemme. Men bare å skru ut den pluggen der da, å fylle olje inn i samme hull? Som er ringen rødt rundt? Litt tungvindt plassert etter min mening men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyll på til det renner ut av samme hull, da er det nok. Så fremt bilen står plant..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke har verktøy som passer så er kanskje dette et tips

DSC00263.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å stikke inn holdet på en 10mm bolt, og vannpumpetank på gjengene, men det fikk ikke så fint..Så får prøve med en hjulbolt og en fastnøkkel da, karnsje det går:) Er vell 17 nøkkel som måter inn i bolten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.