#1 Skrevet September 27, 2008 Selv om autodb er veldig elendig i forhold til finn.no er den fin og ha av og til, mere biler fordi det er gratis og legge ut men veldig mange useriøse legger ut for morro skyld. Men nå får jeg bare opp valget "alle" biler, får ikke velge f.eks Audi. Er det bare her eller har andre det problemet nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2008 Hmm... Det er sånn her også. Finn er 1000 ganger bedre, å det er synd at det ikke er billigere å legge ut biler på finn. Får det er ikke noe som er mer irriterende enn når man finner en bra bil på AutoDB å ringer eiern og han ikke skal selge den alikevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Aldri fått forespørsel på bil som kun har blitt annonsert på autodb eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 Aldri fått forespørsel på bil som kun har blitt annonsert på autodb eller. Og jeg har solgt alle mine biler via autodb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Og jeg har solgt alle mine biler via autodb. Det går nok. Men tror det er lettere å selge på Finn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 Nå har den klikka igjen, makan til søpple side:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...