#1 Skrevet September 28, 2008 Hei! jeg lurer da på hvem type olje som er best, skal nå bytte olje på min audi a3 1,8t da jeg lurer på åssen olje som er best for motor og turbo, motor har rullet nesten 200. takker for svar=) MVH Aleksander kvarud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 Finnes ingen beste olje. Velg en olje med VW502.00 godkjenning (eller det som står i instruksjonsboken). Om oljen heter Mobil1, Castrol, Statoil, etc. har lite å si så lenge godkjenningene er på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Hei! jeg lurer da på hvem type olje som er best, skal nå bytte olje på min audi a3 1,8t da jeg lurer på åssen olje som er best for motor og turbo, motor har rullet nesten 200. takker for svar=) MVH Aleksander kvarud Felleskjøpet har 10 literskanner med SAE 5w40 til fornuftig pris. Kjørt på den i mange år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 oki=) takker for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Hvis du ikke kjører på mobil1 så er du helt ................. Spesielt når du får det omtrent gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 kjørt mobil 1 el castrol,,, felleskjøp olje det kan man bruke på traktoren fra 1752... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 Felleskjøpets syntetiske 5W-40 er samme som Statoil Lazerway 5W-40, men til en mye bedre pris. Hos Europris får du Mobil1 og Fina Synthetic (begge har VW502.00 godkjenning) til utrolig bra pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2008 får nok skjekke hva jeg får 5 liter¨n med mobil 1 på jobben da, eller¨s så kan det jo bli fina på europrise¨n, den koster jo bare 250 for 5 liter¨n takker igen for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2008 blir nok mobil 1 olje, 20 kr litern CA:P he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...