#1 Skrevet September 28, 2008 Skulle bytte pærer til skiltlysa i dag. Da jeg demoterte lyktehuset på venstre side dukket det fram en stor rustflekk rundt det ene skruehullet Er dette noe som dekkes av rustgarantien? Se bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 Hvor gammel er bilen? Jeg skal inn på garanti med min i oktober. Jeg fant noe små greier, så ringte jeg møller bilskadesenter og så jeg ville ha en garantivurderings test. Min A6 er regget i aug.2000. Hvis rusten kommer av ytre påkjenninger er det seff ikke garanti. Den testen koster kr 0,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Bilen min er en 2003 modell. Importert til Norge i 2006. Hørtes ikke dumt ut med den testen. Får ringe å høre med dem i morgen. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 Bilen min er en 2003 modell. Importert til Norge i 2006. Hørtes ikke dumt ut med den testen. Får ringe å høre med dem i morgen. Takk for svar. fikk det nå dekt på min bil en 99 mod.. tak å bakluke lakket på garantien...det var ifjor..så da skulle du nå ha en go sjangse får det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Har en 2001 passat og faktisk noen bobler her og der. Får jeg dekt dette og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 Har en 2001 passat og faktisk noen bobler her og der. Får jeg dekt dette og. Stikk på Møller og få en vurdering før det er for sent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 Hvor lang er garantien for rust, zinkslipp og slikt på Audi og VW egentlig? Og gjelder denne på importbiler og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2008 angåande inmport biler må du ha det org. service heftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2008 Hvor lang er garantien for rust, zinkslipp og slikt på Audi og VW egentlig? Og gjelder denne på importbiler og? På audi fra 2000 og oppover er det 12 år på gjennomrusting og 6 år på sinkslipp. på vw vet jeg ikke når skiftet kom fra 10 til 12 år, men mener det også skal være rundt 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2008 fikk det nå dekt på min bil en 99 mod.. tak å bakluke lakket på garantien...det var ifjor..så da skulle du nå ha en go sjangse får det ja. På min 99 modell så fikk forrige eier skifta bakluka på garanti. Jeg var hos Møller og viste de rustskadene på taket ved railsene i vår. Har ikke fått noe svar enda. Hadde du sånn skade på din også siden du fikk lakka taket også på garanti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...