#1 Skrevet September 28, 2008 Jeg fant ingen tråd om det beste Audibilde! Det er jo litt rart spør du meg. Så har du et bildet som du mener er det beste Audibildet så legg det in... Her er mitt forslag til hviket bilde jeg mener er det audibilde som er klart best Helt klart det bildet jeg mener er Audibilde over alle Audibilder. Det bildet beskriver for meg veldig mye Audi... Menmen, så er det det der med at smaken er som baken Er jo selvfølgelig lov med VW-bilder også, men de vinner ikke ... (Siden tråden heter beste Audibilde: rolleyes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 (endret) Her er mine forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 er jo montasjer....men syns de er veldig bra.....fine som bakgrunn på pc'en. Ligger forøvrig veeelidg mye rått her http://www.mtm-france.com/reportages/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 Nam nam........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2008 Her er min favoritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2008 Her er min favoritt. Bilen er fet, og understellsvasking er bra, men er det noe jeg går glipp av her for ser ikke helt hvordan dette kan være det beste Audi bilde? Please explain 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2008 Også dette da som henger rett over skjermen min på jobb:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2008 uten tvil ett av de råeste!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2008 Bilen er fet, og understellsvasking er bra, men er det noe jeg går glipp av her for ser ikke helt hvordan dette kan være det beste Audi bilde? Please explain Fordi hele bildet rett og slett er pent komponert. Vakkert bilde. Dessuten er det ikke understellsvask, det er filming. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2008 Disse er heller ikke ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2008 Mye pent her. Noen som har noen bra RS2 eller URS4/6 bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2008 Begynner å bli mye bra bilder her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2008 Fordi hele bildet rett og slett er pent komponert. Vakkert bilde.Dessuten er det ikke understellsvask, det er filming. Det bildet jeg la ut, er ikke det "resultatet" av filminga på ditt bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 29, 2008 Dette liker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 29, 2008 Mye bra! Syns dette er helt rått: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 30, 2008 Det bildet jeg la ut, er ikke det "resultatet" av filminga på ditt bilde? Det kan nesten se slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...