#1 Skrevet September 28, 2008 Denne dukket opp på gulvet på førersiden nede ved pedalene plutselig.. bilen er en golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 Du har mista nøkklen på gulvet: dum : hehe... Ikke sikker på hva det er jeg, men er ganske sikker på at jeg så en sånn når jeg plukka ut interiøret i bilen min... Skal tenke litt over saken jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 "Obertotpunktfeder"? Dvs fjæra som skyver clutchpedalen helt ut (dvs som gir motstand i dødgangen på clutchpedalen)? Sitter høyt oppe i fremre del av pedalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 Ser ut som hjelpefjær til clutchen. Og en nøkkel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Den øverste delen mangler VW-merket og tilhører derfor mest sannsynlig en annen bil. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 (endret) Sikkert hjelpefjæra til cluthen, men du merker om denne har blitt mykere hardere når du prøver. Nøkkelen tipper jeg er til en Audi A4 1.9 med multitronic. Pga ringenes plassering på selve nøkkelen tilsier denne info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 jaja det var den svarte jeg lurte på.. men da skal jeg gå å putte den i ett hull i bilen bak clutchen .. takk for info hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 Må huske og duppe fjæra i bremseveske ellers må du lufte clutch'en og handbrekket slutter og fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2008 jeg har en lingnede fjær hengende på clutchpedalen min også, røk plutselig tvers av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...