#1 Skrevet September 28, 2008 (endret) Hei, Er det noen som vet vor jeg kan få tak i styling til min Audi 100 Avant 1992 mod??? sku gjerne hat no skinn seter også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 (endret) Angel eyes på Audi 100?? Finnest det noken i heile verden som vil ha det???? Trur heldigvis att det ikkje er blitt laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Noen som vet hvor mann kan få tak i Angel eyes til en Audi 100 Avant 1992 mod??? Heldigvis så finnes ikke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 det skulle gå enkelt å lage angel eyes til disse lyktene selv. søk litt på google, så finner du "oppskrift", lyktene ser ut til å være enkle å ta fra hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 det skulle gå enkelt å lage angel eyes til disse lyktene selv. søk litt på google, så finner du "oppskrift", lyktene ser ut til å være enkle å ta fra hverandre Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 Istedefor AE lys, synes jeg du heller burde satse på disse i allefall Fåes på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 Kanon bra!! va skal jeg skrive der inne på ebay?? hakke vært dær før å handlet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 kjøpt svarte blinklys og farg orginal lampene dine, det skal jeg gjøre... koster det svært mye mindre da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2008 kjøpt svarte blinklys og farg orginal lampene dine, det skal jeg gjøre...koster det svært mye mindre da.. Hmmm....du sier no dær....men blir det bra da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...