#1 Skrevet September 28, 2008 Som kjent så blir førersetet slitt etter en stund, og på alcantara så vises dette veldig godt i form av "nupper" og diverse. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få vekk dette? Så en plass at det gikk ann å bruke en barberhøvel, men jeg vil rådføre med litt før jeg trår til for fullt med Mach3'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 du må jo bruke fusion stealth!!! Det funker som gull .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Og hva er så det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 Brukte en sånn slags høvel som frisører bruker på mine, men dem var helt ekstreme. Barberhøvel er mere til fine nupper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Er ikke det den nyeste høvelen da? Brukte iallefall den på RS2 stolene mine. Tar mye av nuppene. Bør jo selvfølgelig være forsiktig, men jeg har ikke vært uheldig med mine barberinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 ja det er det ja! haha. får prøve meg frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 får jo sånn nuppefjerner fra elkjøp da? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00009f4pboUy?ProductID=TUnD4QFHb70AAAEOtYJCGhzm&CatalogCategoryID= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2008 Jeg brukte nuppefjerner. Er ikke noe "haha" det Funker faktisk gull! Og skånsomt er det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2008 Elektrisk nuppefjerner funker fint det, har brukt det selv i Passat'en jeg hadde tidligere: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=644866post644866 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 28, 2008 Jeg brukte nuppefjerner. Er ikke noe "haha" det Funker faktisk gull! Og skånsomt er det også.. Den nuppefjerneren som var på den linken til elkjøp så så puslete ut som et dusjhode! derav haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2008 Elektrisk nuppefjerner funker fint det, har brukt det selv i Passat'en jeg hadde tidligere:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=644866post644866 Hvor får jeg kjøpt en sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 28, 2008 Den får du kjøpt på feks Elkjøp, Nille, Expert osv. Muligens ikke helt lik, men som virker på samme måte. Har en sånn nuppefjerner selv som er kjøpt på Elkjøp som funker som gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 28, 2008 Nuppefjerneren er GULL! Har en slik liggende her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 29, 2008 Bruker også nuppefjerner maskin. Kjøpte min på clas ohlson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 29, 2008 haha? Nuppefjerner funker 110% og er som gull!!! Hjemme hos oss bruker vi den til mye som f.eks gensere, jakker, luer, sofa, tepper, i bilen osv osv. Og den vi har kjøpte vi for 349 kroner og den har virkelig gjort nytten for seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 29, 2008 Takk for tipsene =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 30, 2008 Fungerer også som noen sier utmerket med barberhøvel jeg fuktet den pittelitt, da gikk det enda bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...