#1 Skrevet September 28, 2008 Nyeste tilskuddet i bilfamilen er en Audi A3 TQ 2002, facelift med autocheck. Altså ingen kjørecomputer. Er det mulig å bytte over til ett Instrumentpanel med kjørecomputer og bare sette i hendelen for betjeningen, eller er det mer som må til? Er feks S3-instrument mulig å bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 kaster meg med her, tengt på det samme lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2009 Jeg bumper denne. Er det noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2009 Gjort, funker fint som fy Noen koblinger på autochecken måtte legges til jord da ikke alle sensorene stemte, men kjørecomputer og styr er plug and play. Panelet må være av samme sort (dvs facelift) og startsperra må programmeres om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2009 Så du fikk det i orden til slutt, Vidar? Jeg hørte nemlig aldri noe mer fra han som skulle hjelpe deg etter jeg skrev instruks. Alt var plug and play på A3'en jeg hadde (facelift), ingen hardware mods, bare adaptation og programmering av nøkler til startsperre så var det tur og kjør. Uansett lønner det seg å se etter et kombiinstrument som er satt i nymodus både hva gjelder startsperre (immo status: 4) og kilometerstand ca. 0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2013 Noen som vet om dette er mulig på en A3 8l 97 modell uten kjørecomputer? Bytte til 02 instrument med kjørecomputer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...