#1 Skrevet September 28, 2008 Er det noen her i klubben som kjører 235/35-19 som vinterhjul? Vet Vredstein, Nokian og Continetal levere i denne dimensjonen, men skulle gjerne hatt noen mål av kjøre banen. Trenger et så smalt dekk som overhodet mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 Er det noen her i klubben som kjører 235/35-19 som vinterhjul? Vet Vredstein, Nokian og Continetal levere i denne dimensjonen, men skulle gjerne hatt noen mål av kjøre banen. Trenger et så smalt dekk som overhodet mulig! Av de du lister opp her er Nokian det smaleste fulgt av Vredestein og så Conti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 Har bestilt meg Vredestein i 235/35. Kjørte på samme dekket i 225/40R18 for to år siden og var veldig fornøyd med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 For bare ta en brå sjans å bestille meg et sett Nokian. Var i går å så på et sett 235/35-19 Vredstein, som ikke var montert på felg. Dette så VELDIG mye bredere ut en de 235/30-20 Pirelli hjula jeg kjører på i dag. Hadde desverre ikke muligheten til å ta noen mål. Har funnet Brigdstone 225/40-19 på google, men ingen som kan levere dette:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2008 Jeg har samme Pirellidekk som deg og de er meget smale i forhold til dimensjonen. Byttet 2 av de nå i høst til Falken 452 og det var nesten 3 cm bredere enn Pirellidekket. Vinterdekk er generelt litt smalere i slitebanen enn det sommerdekk er. Men som jeg nevnte lengere opp her er Nokian det smaleste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...