#1 Skrevet September 29, 2008 Hei. Jeg har oppdaget at det ligger 3- 4 cm dypt vann i venstre siderom på Passaten. Dette var der når jeg kjøpte bilen for 3 måneder siden, så jeg vet ikke om det er kommet der ved uhell eller om det lekker inn... Spørsmålet er om det er drenering i disse rommene? Evntuelt om noen har lignende erfaringer, eller smarte ideer om hvordan få ut dette vannet. Hevert og klut, er det jeg kommer på... Bilen er 2000 mod, V6 tdi, 4motion, stv. vogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 Hei. Jeg har oppdaget at det ligger 3- 4 cm dypt vann i venstre siderom på Passaten. Dette var der når jeg kjøpte bilen for 3 måneder siden, så jeg vet ikke om det er kommet der ved uhell eller om det lekker inn... Spørsmålet er om det er drenering i disse rommene? Evntuelt om noen har lignende erfaringer, eller smarte ideer om hvordan få ut dette vannet. Hevert og klut, er det jeg kommer på... Bilen er 2000 mod, V6 tdi, 4motion, stv. vogn. Suger det vel raskt opp med en svamp og en bøtte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 Hei. Jeg har oppdaget at det ligger 3- 4 cm dypt vann i venstre siderom på Passaten. Dette var der når jeg kjøpte bilen for 3 måneder siden, så jeg vet ikke om det er kommet der ved uhell eller om det lekker inn... Spørsmålet er om det er drenering i disse rommene? Evntuelt om noen har lignende erfaringer, eller smarte ideer om hvordan få ut dette vannet. Hevert og klut, er det jeg kommer på... Bilen er 2000 mod, V6 tdi, 4motion, stv. vogn. Har vel hørt om sideruter som kan lekke på disse bilene.. Mener å ha lest det en eller annen gang, men er usikker på om det var på forumet her, eller en annen plass..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 svamp er fint . Tenker på å kjøpe slike duker som trekker til seg vann og holder på vannet etterpå. Brukte det i bunnen på ei sjekte ei gang. De suger opp vann med olje også. Mener vi kjøpte det på biltema. Men er mest interessert i å vite om det er dreningering her... Det er rommene som har deksel ("lokk") på sidene i bagasjerommet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2008 Ingen som vet noe om drenering i oppbevaringsrommene over hjulbuene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2008 Virker jo litt rart at det skal komme vann inn i det hele tatt da. På fattern`s gamle bil så var det ingen ting. Men kanskje det er spesielt for din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2008 Hei. Jeg har oppdaget at det ligger 3- 4 cm dypt vann i venstre siderom på Passaten. Dette var der når jeg kjøpte bilen for 3 måneder siden, så jeg vet ikke om det er kommet der ved uhell eller om det lekker inn... Spørsmålet er om det er drenering i disse rommene? Evntuelt om noen har lignende erfaringer, eller smarte ideer om hvordan få ut dette vannet. Hevert og klut, er det jeg kommer på... Bilen er 2000 mod, V6 tdi, 4motion, stv. vogn. Har en 02 mod som jeg oppdaget vannlekk på igår, bare på høyre side i bagasjerommet. Regner med at det var der du mente. Fant den lekkasjen etter å ha demontert sidedeksler. Det viste seg at der den ene demperen som holder bakluka oppe er festet på karosseriet, var løsnet. Rant inn vann litt om gangen der ledningen er festet på stolpen. Det er ikke drenering i bunnen der, bare å tørke med masse papir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2008 Takk for svar ! Skal sjekke dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2008 Kan også komme fra lekke baklykter. Også i fra takrailsene faktisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...