#1 Skrevet September 29, 2008 Jeg skal til med ombygging av girkasse nå. Skal ta vekk min automatkasse og sette på en 6-trinns kasse i stedet. Det jeg lurer på er i forbindelse med hovedsylinder til brems. Mener jeg leste ett sted at denne ikke er lik på disse bilene. Stemmer dette? Hva ser jeg etter? Denne fulgte ikke med kitet mitt. Legg gjerne inn bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 Bremsehovedsylinder er lik, men for å koble til slangen fra bremsevæskebeholderen til clutchhovedsylinderen må du åpne nippelen på bremsevæskebeholderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 Takker... Da er det jo ikke så gale da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 Skal ikke være det nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...