#1 Skrevet September 29, 2008 Korleis gjer man så dette? Selveste Bjørnar har funnet en bakfanger til meg på et huggeri i nærheten av han, så han skal plukke av denne til meg. Golfmann som jeg er, har jeg ikke noe svar på hvordan denne sitter. Mvh Mads K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 (endret) Ser ut som det er 4 skruer i bagasjerommet pluss 5 skruer under fangeren, og to inni hjulbuene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 Ser ut som det er 4 skruer i bagasjerommet pluss 5 skruer under fangeren, og to inni hjulbuene... Kan jo stemme godt, sånn det sitter på Golf 3 iallefall.. Jeg prøver og ser;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Gjør det, Bjørnar, så henter jeg fangeren til neste helg igjen;) Takk for svar, Jonce! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...