#1 Skrevet September 29, 2008 Hei. Har ettermontert Xenon i nærlys på en VW passat 2006 MOD. Men er et problem: Når jeg skrur på langlysene begynner nærlysene som har ettermontert xenon å blinke. akkurat som om de ikke får nok strøm til å tennes? Noen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Har akkurat samme problemet på min, så fint om noen her svar på problemet: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Hei. Har ettermontert Xenon i nærlys på en VW passat 2006 MOD. Men er et problem: Når jeg skrur på langlysene begynner nærlysene som har ettermontert xenon å blinke. akkurat som om de ikke får nok strøm til å tennes? Noen som har vært borti lignende? Har hatt samme problem på ettermontert på golfen, enten for dårlig jord eller ikke nok strøm. Da begynner de å blinke, ser pinadø ut som om du e på utrykning i sivilbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Hva hvis dere legger opp egen strømkabel fra batteriet via et rele til nærlysene? Da burde det bli bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2008 CANBUS systemet klikker og vil ikke godta den nye pæra. Det er for lite motstand i xenonpæra, så du må ha en motstand i paralell. Snakk med Tom Are Andersen her på forumet, han kan helt sikkert hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...