#1 Skrevet September 29, 2008 Noen som kan anbefale noen vindusviskere til min Passat 3b? Har sett noen som heter "blade" eller noe sånt, som er litt penere ut enn de vanlige. Hvor får man tak i disse, og duger de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Bosch Aerotwin,uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 Bosch Aerotwin,uten tvil! Enig med du. Byttes på ca 1/2-1 time og er vell verdt pengene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2008 Tror dem jeg har heter tridon eller noe i den gata. Det er del som vel kalles A550 viskere. Er slike Aeroviskere som er for montering på eldre biler. Synest selv dem ser bra ut, men hvor bra dem visker er en annen sak. Der er dem vel "helt normale" http://www.tricoproducts.com/brochure.cfm?brochure=5153&location_id=5214 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2008 Bosch Aerotwin,uten tvil! Hvor kan man få kjøpt disse for en grei penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2008 På ebay.com feks, se vedlagt link http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=neoform&_sacat=See-All-Categories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2008 Må nesten slå et slag for de flate aerodynamiske fra Biltema. Bra kvalitet, fin pris, fra 89 kr stykket. De er uten ledd og slikt tull som kan fryse til om vinteren også Om ikke annet, så er de billige nok til å prøve ut, i det minste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2008 Må nesten slå et slag for de flate aerodynamiske fra Biltema. Bra kvalitet, fin pris, fra 89 kr stykket. De er uten ledd og slikt tull som kan fryse til om vinteren også Om ikke annet, så er de billige nok til å prøve ut, i det minste. Du finner disse på Ebay til lavere pris og sikkert samme kvalitet, og da får du de levert på nærmeste post. Dette er de viskerne som ofte står montert på T5. Jeg betalte 187,- og fikk de utlevert i postbutikken jeg likevel måtte handle brød og melk i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2008 Hvilken størrelse er det jeg skal ha på min VW Passat sedan 99 modell? http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=neoform&_sacat=See-All-Categories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2008 originale skal jo være bra:) Er og billigere enn å kjøpe på bensinstasjon, men dyrere enn ebay og biltema... Mener kvaliteten skal være bedre enn biltema dog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2008 får et sett fra tmtuning.com som passer passat 3b perfekt, 2 armer og 2 blader. er ikke så dyrt heller. Og bytte bare viskerne er døfødt og stygt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...