#1 Skrevet September 29, 2008 (endret) Er dere klar for møte igjen på torsdag Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 2 OKTOBER vel?! reiser desverre på sjøen på onsdag, så kan nok ikkje stilla denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 Kanskje, men me ganske gåen startar, å lika gåen eksos blir d vel bare flaut... Får se om eg komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2008 Jau eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2008 Ska prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2008 Er nok desverre på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2008 2 OKTOBER vel?! reiser desverre på sjøen på onsdag, så kan nok ikkje stilla denne gangen. bra noen er mer våken en meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2008 rekne me eg komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2008 Jeg kommer ikke har jobb som kaller i aberdeen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2008 Treffes ved Stageland Kran/ Gustav Eidsvåg verkested då ( der vi har møttes før) så får håpe det kommer mer folk en de som har svart her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2008 Eg kommer seint heim fra havet så rekker det desverre ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg kommer. Når klokken er det? Kommer det noen som har vag com? Har en feilkode på min rs2. Kjekt om noen kunne lest ut den for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg kommer.Når klokken er det? Kommer det noen som har vag com? Har en feilkode på min rs2. Kjekt om noen kunne lest ut den for meg. kl 19.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 1, 2008 Skal se om jeg får kjang til å komme ut , har det sykt travelt for tiden, viss det er noen som er mer aktive så kan dei overta pengekassen og skiltplatene, har ikke vert på møte på 9mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 1, 2008 Skal prøve å komme denne gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2008 Prøve å få tatt turen eg og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2008 Ønsker et par klubb skiltplater hvis noen kan ta med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2008 blei litt seint på jobb i dag, kommer sterkere tilbake neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...