#1 Skrevet September 29, 2008 Hei.. Har sett endel plasser nå men finner kun sorte frontlykter med angel eyes til bilen min. Noen som vet om en plass der de selger lykter i sort UTEN angel eyes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2008 plukk av lykteglasset, og lakker huset innvendig selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2008 plukk av lykteglasset, og lakker huset innvendig selv Tenkte på det men skulle bare høre om det var noen annen mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 kjøp sotfilm:) lamin x filmen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2008 kjøp sotfilm:) lamin x filmen! Så det var et gruppekjøp med denne sote filmen for en liten stund tilbake men ser ut til at det er slutt. Vet du hvilke andre plasser jeg kan få tak i slik film ? Men har så å si bestemt meg for å lakke innvendig, tror det blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2008 sikkert e bay, hadde å egentlig tenkt å lakke, men er litt skeptisk til å gjøre det jeg (pingle!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2008 håpløst med sånn film nå som vintern kommer da,, blir jo mye dårligere lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2008 xenon kitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...