Top Gear Australia S01E01 premiere 29.9

Anbefalte innlegg

Top Gear Australia starta i dag!

 

Virker lovende, selv om det nok aldri slår orginalen.

 

Nettopp fått episoden her så skal se den i kveld å gjøre meg opp en mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble alt for dumt med samme konsept når programlederne prøve å etterligne UK versjonen for mye. Ble bare en dårlig "etterligning". Greit nok om konseptet er det samme, men da må nesten programlederne lage sin egen "personlighet". Er ikke vanskelig å se hvem dem prøver være ifra UK versjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratis parkering ja! haha!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske enig! Det hele var en dårlig kopi føltes det som... Hadde nok funka bedre under eget navn med sitt egen særpreg.

 

Litt morsomt når de tester SUV i ørkenen da og siste mann kommer full fart over skrenten. Så ut som det skulle gå riktig galt det der =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke den samme underholdningsverdien akkurat må jeg si.....

Jeg kjeda meg når jeg så den. : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke den samme underholdningsverdien akkurat må jeg si.....

Jeg kjeda meg når jeg så den. : nei :

 

Må si det var samma følelsen jeg satt med :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble rett og slett platt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt grei underholdning vil jeg si.

minner om at ny episode er å få tak i nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top Gear Australia tester en del andre biler i et litt annerledes miljø enn hva man er vant til. Serien kan bli bra hvis de bare kan slippe seg løse, og ikke blir en ren kopi av Top Gear i lengden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serien kan bli bra hvis de bare kan slippe seg løse, og ikke blir en ren kopi av Top Gear i lengden.

 

Akkurat mine tanker etter å ha sett den første episoden. Litt premierenerver hadde de vel helt sikkert og ingen av programlederne kjenner vel hverandre fra før, så litt innkjøringstid må man også regne med.

 

Jeg gir det noen episoder til før jeg kommer med en dom. Men de er helt avhengig av å legge fra seg blåkopi-stilen. Sitter foreløpig igjen med den samme flaue smaken som når alle bygdis-fjortisene skulle klone Jackass stunts rundt 2001.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så episoden... ikke no særlig nei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett eppisode 2 nå. Litt artig å se at de tester litt andre biler som vi ikke ser her i Europa, som Holden og forskjellige Ford modeller. Må si at Falcon pic-up var litt tøft :) kansje det kan komme en Golf 6 pic-up`? Anbefaler alle å se serien med opent sinn og ikke forvente at det skal vere bedre en UK versjonen :) Grei underholdning mener jeg etter 2 eppisoder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det var nå en smule bedre enn det hersens 5.th gear da. Men jeg skal ikke være fyren som dømmer det ned, ettersom at jeg sovna etter ca 10 minutter :D

Får vel bare gi det en sjanse til en annen dag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kan det ikke bare komme flere vanlige Top Gear episoder istedet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eztv slipt episode 2, så kan vi håpe den er bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.