Passer -99 Polo seter i -88 Jetta..?

Anbefalte innlegg

Som sagt i tittel.

Det er seter fra en 4 dørs Polo og Jettan er 4 dørs.

 

Tenker først og fremst på forsetene og bredden til skinner osv. Baksetet passer sikkert ikke uten mods..: rolleyes

 

Noen som vet..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit at seter fra 91 corrado passer i gammel polo 2f, men denne infon er sikkert mer forvirrende enn praktisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stoler fra Polo 6n colour consept i min 87 Golf så dette kan jeg si er plug and play.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stoler fra Polo 6n colour consept i min 87 Golf så dette kan jeg si er plug and play.

 

2 dørs ell 4 dørs?

 

Og Polo 6n vil si samme type som Polo -99 modell..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 dørs ell 4 dørs?

 

Og Polo 6n vil si samme type som Polo -99 modell..??

 

Jeg selv har en to dørs.Tror også stolene kommer fra en to dørs.Men vil jo tro at skinnebredden er den samme uansett hvor mange dører man har.

Baksete passer fint i bredden men jeg måtte sveise et feste på midten bak pga.at baksete fra Polo er delt.

 

99 Mod. Polo = 6N

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selv har en to dørs.Tror også stolene kommer fra en to dørs.Men vil jo tro at skinnebredden er den samme uansett hvor mange dører man har.

Baksete passer fint i bredden men jeg måtte sveise et feste på midten bak pga.at baksete fra Polo er delt.

 

99 Mod. Polo = 6N

 

A-ha..thanks very-big-alot: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo 6N/Mk3 (1994–2000) :)

 

Får ta meg en tur på skroten imorgen, er i samme "sko" som deg Jon-Christer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.