Må ha nye sommer dekk. 225/35/19

Anbefalte innlegg

Noen plasser de selger rimlige og gode dekk? Må ha 4 sommerdekk i størrelsen: 225/35/19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen plasser de selger rimlige og gode dekk? Må ha 4 sommerdekk i størrelsen: 225/35/19

 

Tja, www.dekkonline.com har fra 958-2952kr pr dekk. Vet ikke hva du mener er billig, men 958kr pr dekk er jo en niceprice:D

Men, man får vel hva man betaler for: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde dekkonline en gang og da ble det bare surr med betaling. Pengene ble trukket og dekkene kom aldri. Tok nesten en måned med masse telefoner på norsk, dårlig norsk, engelsk og tysk før jeg fikk pengene tilbake.

Hør med Christer på dekkskift. Jeg har brukt han de siste gangene jeg har trengt dekk.

Priser flere steder på linje med dekkonline og service langt utover det vanlige:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forøvrig er det mange (inkl. meg) som er meget fornøyd med dekkonline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er leveringstiden på nettbutikkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli mye tilbud på dekk i vinter? Vurderer å bare ta på vinterdekkene snart også vente til vinteren med å handle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine to Nankang kom på 7nde dagen tror jeg.. 5 dager av det er sikkert Oslo-Harstad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.