Montering av sidemarkeringslys

Ville du montert slike på en A80?  

33 stemmer

1. 1. Ville du montert slike på en A80?

• Nei, overhodet ikke!
      27
    • Ja, de oransje!
      0
    • Ja, de sølvfargede!
      2
    • Ja, de sorte!
      4

Anbefalte innlegg

Hadde slike lys på Mazda'en min en gang, og synes de tok seg pent ut i mørket. Vurderer om dette kan gjøre seg på Audi'en også, noen meninger om dette?

Er i såfall meningen å "sette de inn i" de sorte listene på fangerne foran og bak. Og derfor vurderer jeg den sorte typen... denne vises ikke på avstand i dagslys, samtidig som den lyser like godt når det er mørkt. Eller kanskje sølv, så "vises" de, og gjenspeiles litt i bilen?

Lufter stemningen her nå... kan bli artig å høre, sikkert mange delte meninger her :)

hella sidemarkeringslys.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir lastebilstyling med slike synes nå jeg, men smaken er jo forskjellig......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke slike sidemarkeringslys bortsett fra på henger. Men har du lyst må du ikke høre på oss:D. Det er din bil du gjør det du synes er kult:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Personlig liker jeg ikke slike sidemarkeringslys bortsett fra på henger. Men har du lyst må du ikke høre på oss:D. Det er din bil du gjør det du synes er kult:D

Hehe, jeg sa ikke at jeg syntes det var "kult", bare litt "stilig" på enkelte modeller ;)

Jeg har ikke vurdert det så nøye heller, kjedet meg litt her, så det var bare en tanke som slo meg... regner med at jeg kommer til å få litt pepper her nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ikke det litt volvo look da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen

blir ikke det litt volvo look da: rolleyes

"Volvo wannabe", NOT! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usa Ventoen har jo også disse... men jeg liker det ikke :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser utifra resultatet så langt at det ikke er så mange som mener du skal gjøre det men som JAM skriver, det er du som skal like det, ikke vi:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen

*kremt*:D

Hehe, jada, jeg vet at Volvo har det! Men jeg ønsker ikke å være noen "wannabe" for det, selv om jeg kanskje er det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Ser utifra resultatet så langt at det ikke er så mange som mener du skal gjøre det men som JAM skriver, det er du som skal like det, ikke vi:)

Ja, det lover ikke bra dette her, hehe :) Var bare for å lufte stemningen, som ikke tyder på stor tilhørighet til søta bror, selv om det er dokumentert effektiv virkning på slike lys ;)

I allefall blir det ikke gjort med det første, har mer enn nok å henge fingrene i med bilen nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere har sagt, synes det blir for mye Volvo look.. Men skal du absolutt ha, går for de sorte som viser minst mulig når de ikke lyser.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Usa Ventoen har jo også disse... men jeg liker det ikke :D

Absolutt ALLE biler i USA har dette, det har vært et krav der borte siden 1970. Oransje sidemarkeringslys foran, røde bak. De kan gjerne være integrert i eksisterende lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, det begynner å bli ett par stykker som vil ha lys. Men jeg regner også med at det er mange flere som har litt pepper å komme med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eskild Leikanger

Hadde slike lys på Mazda'en min en gang, og synes de tok seg pent ut i mørket. Vurderer om dette kan gjøre seg på Audi'en også, noen meninger om dette?

Er i såfall meningen å "sette de inn i" de sorte listene på fangerne foran og bak. Og derfor vurderer jeg den sorte typen... denne vises ikke på avstand i dagslys, samtidig som den lyser like godt når det er mørkt. Eller kanskje sølv, så "vises" de, og gjenspeiles litt i bilen?

Lufter stemningen her nå... kan bli artig å høre, sikkert mange delte meninger her :)

Hei, Eskild

Yngve hadde det på Gull Golfen sin..... Ikke bra!!!!! (ikke si det til han thoug... :P ) Like før han monterte lanterner å..... Jeg måtte alltid sitte styrbord....

Så nei, jeg tror ikke du skal satse på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Absolutt ALLE biler i USA har dette, det har vært et krav der borte siden 1970. Oransje sidemarkeringslys foran, røde bak. De kan gjerne være integrert i eksisterende lamper.

Her er et eksempel på US TT m/integrert sidemarkeringslys

pic35.jpgpic1.jpgpic32.jpgmichealrierson1.jpg

;) ;) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Fredriksen

Hei, Eskild

Yngve hadde det på Gull Golfen sin..... Ikke bra!!!!! (ikke si det til han thoug... :P ) Like før han monterte lanterner å..... Jeg måtte alltid sitte styrbord....

Så nei, jeg tror ikke du skal satse på dette.

Hehe, ja jeg husker han hadde det. Han var jo selveste "Mr. Blodstrupmon" i den tiden! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.