#1 Skrevet September 30, 2008 Jeg gir opp.Kaster inn håndkle.Mest fordi jeg er dritt lei bare. Så jeg lurer da på om noen vil ta på seg en jobb,gi meg ett rask prisoverslag på hva jobben vil koste. Det som må gjøres er følger : -Skulle bytte bensinfilter her om dagen,og bensinrøret ble tvidd rundt.I verste fall må hele røret fra filter framme byttes helt bak,eller så kan det helt sikkert skjøtes på noe hvis.En som har peil fikser dette fort vil jeg tro -Grenerøret ble tatt av og er nå påmontert igjen,men wastegate,inn på downpipe må monteres på igjen. Lett som faen,men jeg gidder rett og slett ikke. -Neste steget er da og få bilen til å gå normalt igjen etter jeg kjørte den tom for bensin. Bilen soter,drukner når jeg skal kjøre igang og går veldig ujevnt på tomgang. Jeg har tatt ut grenerør for å se hvor store sprekkene der var.Har hatt en lekkasje der i lengre tid men de er ikke av så stor betydning.Tror jeg da.Jeg har kjøpt nytt bensinfilter,ny lambda,begge er montert men ikke testet så vet ikke om bilen går som den skal føre røret inn til filter er fikset etc.. Litt dårlig forklart??Send meg en PM om du bor i Østfold og gidder hjelpe meg med dette.Betaler ikke merkeverkstedet 1200kr/timen føre jeg vet det er skikkelig nødvendig.: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Om det er noen trøst har du min største medfølelse! Synes så absolutt at det må være lov å ha noen emosjonelle utbrudd når alt går på tverke. Har slitt mang en gang med problemer som har virket uoverkommelige å løse, men det har som regel løst seg på ene eller andre måten. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men Stavanger blir vel et stykke unna.. Så oppfordringen går til Østlandets ukjente spesialister innen URQuattro faget: Slå deres kloke hoder sammen og ta en dugnad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2008 Om det er noen trøst har du min største medfølelse! Synes så absolutt at det må være lov å ha noen emosjonelle utbrudd når alt går på tverke. Har slitt mang en gang med problemer som har virket uoverkommelige å løse, men det har som regel løst seg på ene eller andre måten.Skulle gjerne ha hjulpet deg, men Stavanger blir vel et stykke unna.. Så oppfordringen går til Østlandets ukjente spesialister innen URQuattro faget: Slå deres kloke hoder sammen og ta en dugnad! Hehe ja jeg gir ihvertfall opp.Kan jo være hva som helst også vettu.Det som er ett helvete. Jeg håper og tror det bare er en bagatell som skal til men jeg vet ikke.Og med mine kunnskaper(som faktisk er gode nok til å kunne utelukke de enkle tinga:p men likevel gir jeg opp) Akkurat nå har jeg bil langt nedi halsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2008 bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2008 Bare bytte dysene gjorde at bilen ihvertfall kunne kjøres...Men går fortsatt urent...Får håpe bytte av bensinpumpe hjelper.Har kjøpt ny 044 bosch pumpe...Tar dette lang tid å bytte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2008 http://home.c2i.net/refsdal/044pumpa.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...