#1 Skrevet September 30, 2008 noen som i full fart vet hvor glødepluggene på T4 .2.4 sitter? ser de ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 På undersiden foran på motoren. Mener jeg. Altså under dieselpumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Rett under innsprøytningsdysene. To av pluggene sitter bak innsprøytningspumpen, så de er ganske kjipe å skifte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 vwbus.no/forum er foresten en kjekk side når man har t4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2008 takk folkens! ja da var d gjort! hvertfall 3 av 5!! men det greier seg for idag! vwbus hadde jeg glemt, men skal huske det til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2008 takk folkens! ja da var d gjort! hvertfall 3 av 5!! men det greier seg for idag! vwbus hadde jeg glemt, men skal huske det til neste gang! Plukk ut dyse nr. 5 for å lette skifting av de to siste glødepluggene. Regner med det er 1,2 og 3 du har tatt, og skralle-fastnøkkel 12 med flexiledd er gull verdt på denne jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...