#1 Skrevet September 30, 2008 Jeg har partyteltet vårt pr i dag, men noen må oppbevare det, da det må vekk ASAP. Det er jo bare brukt 2 ganger, men det står dessverre i fare for å havne på søppelfyllinga hvis ingen kan oppbevare det for oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 kan ha det hos meg om ingen som bor nærmere stiller opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Jeg kjører muligens forbi en av de nærmeste dagene og kan sikkert oppbevare det. Send meg PM med nr ditt Per Henrik, så ringer jeg deg når jeg vet noe mer imårra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2008 Er dette løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2008 Jepp, jeg plukka opp partyteltet på fredagen og det kan ligge hos meg framover i Kristiansand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...