#1 Skrevet September 30, 2008 Er på jakt etter effektanlegg til min A4 1,9TDI 130HK 03mod. Men finnes jo nesten ikke noe til FWD som jeg kan finne hvertfall. men til quattro er det litt å velge i. er det stor forskjeld under bilen på disse 2 modellene? kan jeg bruke et kitt som er til Quattro på min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2008 Ingen som vet om det er forskjeld på quattro og fwd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2008 For å få dette i gang så vil jeg tro at det er litt forskjell under drivverket bak. Er nok sikkert enkelt å bygge om for å få det til å passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 Hvorfor ikke få Svendsen Eksos til å bygge til deg? Custom med perfekt passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2008 Hvorfor ikke få Svendsen Eksos til å bygge til deg? Custom med perfekt passform. Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2008 Noen som har god eller dårlig erfaring med Svendsen Eksos når det gjelder effektanlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2008 svendsen eksos sveiste 3" til meg fra downpipe og ut.. ble veldig bra det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg har vært på Svendsen Eksos i fredrikstad et par ganger, og laget "rakarør" fram til bakeste potte, og justert på den potta og sånn, og det har endt med karosseridunking ut av en annen verden! så ikke bare positivt.. men utenom det er nok kvaliteten bra mener jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...