#1 Skrevet September 30, 2008 Har fått tak i et fullt interiør fra en Audi 90 Coupe, men får fasken ikke av bakseteryggen! Jeg føler jeg har prøvd alt, men det er nødt til å være en eller annen finurlig måte å få det til på! Om noen har en god framgangsmåte så hadde jeg satt umåtelig pris på et par tips... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Har fått tak i et fullt interiør fra en Audi 90 Coupe, men får fasken ikke av bakseteryggen!Jeg føler jeg har prøvd alt, men det er nødt til å være en eller annen finurlig måte å få det til på! Om noen har en god framgangsmåte så hadde jeg satt umåtelig pris på et par tips... Tommy Hvordan modell er dette da? På min typ85 (sikkert mye likt på typ89) så var det svært enkelt. Bare noen hemper den sitter i, men satt faktisk litt fast på første forsøk. Bare dytta det innover og dro ned trur jeg:) Litt makt ble jo brukt. Men ikke noe veldig faretruende:p JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Hvordan modell er dette da?På min typ85 (sikkert mye likt på typ89) så var det svært enkelt. Bare noen hemper den sitter i, men satt faktisk litt fast på første forsøk. Bare dytta det innover og dro ned trur jeg:) Litt makt ble jo brukt. Men ikke noe veldig faretruende:p JG Typ85: Nei, du dytta den innover og løftet hele ryggen rett opp ca 10cm - da er den løs. Du har et feste øverst på begge sidene, samt litt til høyre for midten (mot passasjersida). Husker ikke på typ89, men mener du der må skru løs et par fester i bunn. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Hmmm, nederst på seteryggene helt til høyre og helt til venstre er det 2 stjerneskruer som fester "vippemekanismen" til selve karosseriet, men kan aldri tenke meg disse skal skrues av. For det første satt de noe helt voldsomt og for det andre pleier det å være andre ting enn stjerneskruer på slike vitale ting som mest sannsynlig kommer til å bli skrudd løs... Jeg har skrudd ut en goood del bakseter i min tid, men dette her idag måtte jeg bare gi opp... Jeg var skikkelig slukøret der jeg dro... Jeg har en 1992 S2 som setene skal inn i og etter et kjapt blikk på baksetene kunne jeg konstantere at det var samme løsning på den. Har litt dårlig tid da jeg skal skru de ut i morgen så om noen har en plan så hadde det vært ypperlig! PS! Takk for hjelpen sålangt! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2008 Hmmm, nederst på seteryggene helt til høyre og helt til venstre er det 2 stjerneskruer som fester "vippemekanismen" til selve karosseriet, men kan aldri tenke meg disse skal skrues av. For det første satt de noe helt voldsomt og for det andre pleier det å være andre ting enn stjerneskruer på slike vitale ting som mest sannsynlig kommer til å bli skrudd løs...Jeg har skrudd ut en goood del bakseter i min tid, men dette her idag måtte jeg bare gi opp... Jeg var skikkelig slukøret der jeg dro... Jeg har en 1992 S2 som setene skal inn i og etter et kjapt blikk på baksetene kunne jeg konstantere at det var samme løsning på den. Har litt dårlig tid da jeg skal skru de ut i morgen så om noen har en plan så hadde det vært ypperlig! PS! Takk for hjelpen sålangt! Tommy Jepp, det stemmer det at det er stjerneskruer på de brakettene, og det er mest hensiktsmessig å skru de ut. Det gikk bra til meg (jeg har hatt typ8b coupe også), men pass på å bruk riktig størrelse på skrujernet selvfølgelig. Det er vel også noen bolter som går ned i karosseriet, men jeg tror rett og slett man ikke kommer til på de uten å skru løs setene fra disse brakettene først. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2008 Jepp, det stemmer det at det er stjerneskruer på de brakettene, og det er mest hensiktsmessig å skru de ut. Det gikk bra til meg (jeg har hatt typ8b coupe også), men pass på å bruk riktig størrelse på skrujernet selvfølgelig. Det er vel også noen bolter som går ned i karosseriet, men jeg tror rett og slett man ikke kommer til på de uten å skru løs setene fra disse brakettene først. mvh EW Jaha! Så det er disse to skruene som må av! Jeg var nesten litt redd for det, men hvis det er løsningen så skal jeg finne middelet! Det blir lett sekskant skruer da jeg skal montere de igjen! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...