Bursdag med disney team. Neeeed help.

Anbefalte innlegg

Skal i 30 års lag oktober. Tema for festen er disney. Vi MÅ kle oss ut. Leie ett sånt utstyr for en kveld koster jo 1 arm og ett ben så lurte på om noen har ett eller annet jeg kan låne. Trenger ett eller annet til både meg og dama hvis noen har ett eller annet liggende i en sekk på loftet eller lignende vi kunne børstet litt støv av. Vet dette er ett greit skudd i blinde da jeg ikke regner med at dette er vanlig å ha liggende;) Men går da ann å prøve seg.

 

 

(Vet denne skulle ligget i etterlyst eller lignende tråd men hjelper meg lite om en eller annen i Kirkenes har en kostyme når vi bor her nede så la den i Oslo jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må du ikke glemme og fortelle at du er pitteliten dverg :P hehe, tror det hjelper om du skriver høyde eller.no for kostymer finnes i alle størrelser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta på deg en trang singlet og en hatt, da er du jo donald ;)

 

Jan brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta på deg en trang singlet og en hatt, da er du jo donald ;)

 

Jan brede

 

Ja og ikke noe mere;) hehe synes jeg ser det. Håper jeg ikke har like stor rompe som han og desverre for alle andre på den festen så er ikke mine edle deler dekket med fjær;)

 

Tja str ja. 110 kg og 185 høy.

Dama 178 høy og tynn/normal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svart laken over kroppen og du er spøkelsekladden.

sorte klær til madammen så er ho magica fra tryll.

 

evnt rød genser, svart skinnvest, blå bukse, blå hatt og to pariserloff som sko, så har du langbein.

 

oransje kjeledress med kvite striper = nemo

 

rød kjeledress med litt motorreklame, 4 baderinger. 1 på kvar side av foten og 1 på kvart handledd så har du lightning mc queen.

 

litt tåplige ider, men betre enn ingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo perfekt som en av B-gjengen gutta (ikke b-gjengen vi kjenner fra oslo).

Blå bukse, rød genser og kjeltringmaske så er du all set. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svart laken over kroppen og du er spøkelsekladden.

sorte klær til madammen så er ho magica fra tryll.

 

evnt rød genser, svart skinnvest, blå bukse, blå hatt og to pariserloff som sko, så har du langbein.

 

oransje kjeledress med kvite striper = nemo

 

rød kjeledress med litt motorreklame, 4 baderinger. 1 på kvar side av foten og 1 på kvart handledd så har du lightning mc queen.

 

litt tåplige ider, men betre enn ingen.

 

Uff. Tør ikke helt tenke på hvordan det hadde blitt litt utpå natten med mye innabords. X-anntall turer ut for å røyke og litt dansing etc. Da tror jeg at jeg hadde mistet lysten på loff for all fremtid:p

 

Ellers bra forslag.

 

Marius Aspaas:

 

Toppers. Akuratt sånt jeg trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo perfekt som en av B-gjengen gutta (ikke b-gjengen vi kjenner fra oslo).

Blå bukse, rød genser og kjeltringmaske så er du all set. hehe

 

The Beagle Boys AKA B-gjengen er knall.

bgjengen.jpg

Kan bli noe sånt som

DSC_0541.JPG

eller

DSC_0490.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.