#1 Skrevet November 1, 2004 Neeeeiii... D-d-d-det har vi i-i-i-ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2004 hmmm, meltdown! hva har du gjordt sier du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2004 Kjørte bare en tur ned den veien du kan se i bakgrunnen på dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2004 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2004 Jøss.. På Lånke var bremsene mine så varme at jeg brant meg på felgen. Men ikke engang de lyste slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2004 Felgen var god og varm ja.. Kjente ikke så nøye etter det, hadde litt dårlig tid med å kjøre videre så bremsene fikk kald luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 Malingen på mine GreenStuff klosser brant på Vålerbanen, hadde det vært mørkt, så hadde vel skivene lyst av varme de også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2004 Skal vel ikke se bort fra det nei Det bildet ble ikke tatt i total-mørke.. Var mer som tidlig i skumringen, men lys-gjennomslippet på Nokia'n er ikke verdens beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2004 Bitte litt varmt jah.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2004 Hvor er dette bildet tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2004 Duplikattråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...