#1 Skrevet September 30, 2008 Tenkte jeg ville montere hjulbuelister til min Golf. Er det bare til å klipse disse på , eller hvordan festes disse.? Bør det legges noe tectyl under før motering , eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Da jeg monterte mine gjorde jeg følgende: - Gjorde rent på innsiden, altså inni hjulhuset. - Pusset bort det jeg kunne finne av rust. - Penslet på Arcanol på bart metall. - Så brukte jeg Popnagel tang å poppet fast bredderen. Jeg skal nå av med mine igjen, og da blir det å igjen gjøre rent på innsiden og sause inn med tectyl. I tillegg til popnagler skal jeg bruke Tec7/Sica for å få det helt tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2008 Takk for svar - men må du feste de selv eller kommer de levert med noe form for klips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2008 kjøp originale pop-nagler på møller de har store hoder, er svarte og passer perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...