#1 Skrevet September 30, 2008 Jeg har en golf 3 som jeg har brukt varmepistol 2 ganger for å friske opp det svarte på fangerene mine...Men nå i ettertid har de blitt fryktelig flekkete og fæle...Har prøvd igjen med bumbershine og svart skokrem men de trekker det ikke til seg...Virker ut som jeg har smelta alt utav de på en måte... Er det noe håp for fangerene mine??Mulig å få lakk til å feste seg til de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2008 Kan jo pusse dem ned og lakkere de ja. Så lenge lakken får feste så blir det bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 (endret) Ok,takk for svar:) EDIT : Noen som har en fremgangsmåte på å pusse ned fangerene?Hvilken type papir skal jeg bruker osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Har du prøvd den owatrol olja som de har på jernia? Denne er visst helt utrolig på plast for og få igjen fargen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2008 (endret) POLYTROL er helt sjef ved slike problem... Har en -91 passat med svarte fangere, og de ble alltid grå/kvite etter ei lita stund... Prøvde alle mulige slags stoff, men de færreste holdt en vask.... Smurte så på Polytrol, og de holder seg meget bra enda..... Edit: Kjøpte den på Byggmix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2008 Er ikke problem at de forsvinner ved vask,er problem at de ikke vil feste seg i det hele tatt:P (skriver fra en kompis sin bruker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2008 POLYTROL er helt sjef ved slike problem...Har en -91 passat med svarte fangere, og de ble alltid grå/kvite etter ei lita stund... Prøvde alle mulige slags stoff, men de færreste holdt en vask.... Smurte så på Polytrol, og de holder seg meget bra enda..... Edit: Kjøpte den på Byggmix Polytrol (olje fra firmaet Owatrol) funker GULL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2008 Da får jeg prøve dette før jeg eventuelt lakkerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...