#1 Skrevet Oktober 1, 2008 Hei Jeg fikk mine nye dekk fra Sharif igår i 245/35-19. Jeg fikk først 225 men de tålte for lite. Men, når jeg monterte dekkene får jeg ikke pekefingeren imellom dekket og fjærbeinet, er det for liten klaring? Det subber ikke, har testet med full sving. Kjørt med bra sving i litt hastighet, subber aldri. Noen som har noen erfaringer å dele? Er det bare å kjøre uten å tenke på det? takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2008 Bare kjøre...jeg hadde 0.2mm klaring til felg og biltilsynet sa ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2008 Okei, konge:) Et annet såørsmål, er det mulig å få dette skrevet inn i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2008 Ja det er mulig og få det skrivd inn så lenge man har papirer på felgene (TUV) oger innenfor rulle diameteren som er tillat på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2008 Ja det er mulig og få det skrivd inn så lenge man har papirer på felgene (TUV) oger innenfor rulle diameteren som er tillat på bilen din. Okei, da får jeg se om jeg får tak i TUV papirene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...