Varmetråder i bakruten - Golf II

Anbefalte innlegg

Varmetrådene i bakruten virker ikke. Når jeg trykker inn bryter i dashbord så kommer det et svakt lys der, men ingenting skjer med duggen bak.

Kan den brytene være gåen, eller ar det andre feilkilder. Trådene i bakruten er ok, men det kommer ikke strøm frrem. Sikringen er ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har måler så er det jo bare å teste brytern da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan teste bryteren. Vet du hvor strøm skal inn og ut av den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanlig med brudd i ledninger i gjenomføringa fra tak til bakluke sjekk der først også kan du feilsøke deg derfra og fremover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk samme problemet.. hakke giddi å sjekka det før nå.. det jeg gjorde var å pelle ut brytern.. og da fant jeg problemet.. en eller annen tosk har kappa ledninga... uansett.. sjekk det øyvind sier først og funker ikke det, så ta ut brytere og skru den på. Så måler du etter motstand.. om et ikke finnes minst en kombinasjon av to poler som gir null i spenning så er bryteren ødelagt.. no sånt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.