Innstallerte xenonmatch, bilen vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Jeg var ute i garasjen og byttet ut de orginale tåkelysene mine med hoen xenonmatch, monterte det ene og alt var bra, så monterte jeg det andre, så skulle jeg bare starte bilen. Bilen står bare å "chinner", akkurat som om den ikke får nok strøm...... Klokka i displayet har stilt seg til 00:00. Hva kan dette være? Bare noen sikringer? Jeg er pissnervøs.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt av en av polene på batt. når du monterte? Vist du har gjort det kan det være dårlig kontakt ved pol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, glemte det heilt ut ser du... Bilen blinker Low Batt i FIS'en , og i stedenfor at det står Bose i Cd-spilleren, så står det SAFE. Har den gått i nødmodus ellernoe? Kan det være at det er så enkelt at jeg må lade batteriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det ha lekket xenongass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok tro du er batteritom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det ha lekket xenongass?

Hmm, det trur jeg ikke? På hvilken måte ville såfall dette skadet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det bare er batteriet ja. Kan jeg ha tømt det ved å fått kontakt mellom de to ledningene til pæra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står det safe på spilleren viser det bare til at batteriet har vært frakoblet eller har gått tom for strøm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss det lekker xenongass vil denne reagere med ledningene rundt og sende høyspenning til batteriet. dette vil da kortslutte. Dette fører til at bilen eksploderer!

eller. nei:)

Hvorfor ikke bare prøve med startkabler eller evt.lade batteri? Du sier selv at det til og med står "low Batt" i Fis'en din!

Radio'en går i SAFE når den har for lite spenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk fikset dette, men bilen er med 99% sikkerhet tom for strøm. Det samme har skjedd meg to ganger selv om jeg har koblet fra batteriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tilgang til batterilader igår så fikk ikke prøvd,men har stått på lading i 10timer idag, og nå startet den heldigvis :) Pæra er ødelagt, så får kjøpe meg ny.. Må bare huske å koble fra batterieet neste gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.