#101 Skrevet Januar 4, 2009 i morgen så er det mikael som drar pirruetter Spesielt inne i parkeringshuset på Sandvika Storsenter: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 4, 2009 Kommer i morgen jeg, MEN er det noen som er klar for en liten forandring? Tenke hva med en runde på Peppes, de reklamerer jo for Pizzebuffet til 99.- i hele åpningstiden. Ligger jo vegg i vegg med Burger King så er jo samme stedet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 4, 2009 Kommer i morgen jeg, MEN er det noen som er klar for en liten forandring? Tenke hva med en runde på Peppes, de reklamerer jo for Pizzebuffet til 99.- i hele åpningstiden. Ligger jo vegg i vegg med Burger King så er jo samme stedet også Det høres jo faktisk ikke dumt ut:) Får sikkert med folk og fe på det! Jeg regner med jeg dukker opp imorgen, om jeg overlever første dag på jobb siden 12 desember:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 4, 2009 Kommer i morgen jeg, MEN er det noen som er klar for en liten forandring? Tenke hva med en runde på Peppes, de reklamerer jo for Pizzebuffet til 99.- i hele åpningstiden. Ligger jo vegg i vegg med Burger King så er jo samme stedet også Jeg er med på Peppes men tror vi i så fall må bestille bord hvis vi skal gjøre oss håp om å sitte samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 4, 2009 Det er vi helt klart med på også, men tror det er lurt som Mikael sier at vi burde nok bestille bord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 4, 2009 Hmm klar for peppes jeg også, men skal egentlig på det nå etterpå med familien Jaja, dør vel ikke av peppes 2 dager hehe... Men om du skal bestille så bestill plass til meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 5, 2009 Da er bord bestillt til kl 19.00. Står på Andreassen. VIKTIG VIKTIG VIKTIG. DAGENS LOKALLAGSMØTE ER FLYTTET TIL PEPPES PIZZA I DEN NYE DELEN PÅ SANDVIKA STORSENTER. VI MØTES SOM VANLIG PÅ NEDERSTE PLAN I DET NYE P-HUSET KL 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 5, 2009 Da er bord bestillt til kl 19.00. Står på Andreassen. VIKTIG VIKTIG VIKTIG. DAGENS LOKALLAGSMØTE ER FLYTTET TIL PEPPES PIZZA I DEN NYE DELEN PÅ SANDVIKA STORSENTER. VI MØTES SOM VANLIG PÅ NEDERSTE PLAN I DET NYE P-HUSET KL 19.00 Sees! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 5, 2009 Det var utrolig godt med Peppes gitt Hele 5 store pizzaer delt på 8 personer og en diger Pepsi til Og veldig bra av Peppes å gi oss vårt eget rom, der de serverte oss pizzaene, så vi slapp å gå frem og tilbake til buffét'en Men satan så mett jeg ble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 5, 2009 Det var utrolig godt med Peppes gitt Hele 5 store pizzaer delt på 8 personer og en diger Pepsi til Og veldig bra av Peppes å gi oss vårt eget rom, der de serverte oss pizzaene, så vi slapp å gå frem og tilbake til buffét'en Men satan så mett jeg ble Var perfekt dette her ja. så de neste treffene i Sandvika flytter vi til Peppes og ikke til Burger King. Selv om de kanskje ikke har buffè neste gang så blir det ikke mye dyrere om 2 og 2 deler en stor pizza. Var uansett kjempe service vi fikk i dag. Bestillte buffet og fikk rykende varme og ferske pizzaer levert på bordet:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 5, 2009 Men satan så mett jeg ble Det kan jeg skrive under på at flere ble: eek : Men godt var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 5, 2009 sukk, og jeg som ligger hjemme med dobbel ørebetenelse og halsbetenesle.... stiller neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 19, 2009 Tid for treff igjen på Berger i dag, vi kommer hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 19, 2009 Kommer ikke da kona har bursdag så jeg blir hjemme og pleier henne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 19, 2009 Kommer ikke da kona har bursdag så jeg blir hjemme og pleier henne Det kommer flere ganger, men man har bursdag bare en gang i året så det er lov Dere får kose dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 19, 2009 Skal se om jeg rekker det, men har endel som må gjøres i ettermiddag:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Januar 19, 2009 Skal prøve å rekke det idag jeg og! Litt overtid på jobb, så mulig jeg blir litt sein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Januar 19, 2009 Jadajadajada, unnskyldninger unnskyldninger!!!! Dere gidder bare ikke komme dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Januar 19, 2009 Det er jo tross alt ikke peppes der: smil : Neida, rekker det nok skal du se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Januar 19, 2009 Får vel ta turen idag da! Møller klarte å få ferdig bilen til kl 5, så da går det bra, kanskje den blir litt mere samarbeidsvillig og kjøre igjen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Januar 19, 2009 Jeg dukker opp Fant ikke på noen dårlig unnskyldning til å holde meg borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Januar 19, 2009 jeg dukker også opp i dag. må se ny bilen til mikael.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Januar 19, 2009 Får vel ta turen idag da! Møller klarte å få ferdig bilen til kl 5, så da går det bra, kanskje den blir litt mere samarbeidsvillig og kjøre igjen også Og så var den lika fucka igjen... tilbake til møller skøyen i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 31, 2009 Er ny i klubben, og lurte på hvem jeg skal se etter på mandag 2 februar på Sandvika storsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 31, 2009 tror nok de fleste stiller opp. bare å komme bort til oss så tar vi deg hjertlig imot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...