#126 Skrevet Januar 31, 2009 Vær obs på at vi møtes på Peppes rett ved siden av Burger King på Sandvika Senter Er langt hyggeligere på Peppes og der får vi et lokale for oss selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 1, 2009 Jeg stiller i morgen! Ikke ofte jeg får tid til disse møtene... Hvor lenge pleier dere å være der? Hvor lenege varer pizza-festen på peppes? Ørjan: Kommer du? Har du pærer å ta med til meg? Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 1, 2009 Er ny i klubben, og lurte på hvem jeg skal se etter på mandag 2 februar på Sandvika storsenter? Se etter en gjeng med folk, i nederste etasje på parkeringshuset i den nye delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 2, 2009 jeg og Nils kommer fra Drammen lokallag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 9, 2009 Den 9 idag er det selvfølgelig ikke noe treff når jeg har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 9, 2009 Du får dukke opp om en uke da vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 11, 2009 Jeg bor i Eidsvoll kommune.. Greit at jeg kommer til Oslo lokallag, eller "bør" jeg tilhøre Mjøsa? Synes det er lettere å kjøre til Sharif of sandvika iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 11, 2009 Jeg bor i Eidsvoll kommune..Greit at jeg kommer til Oslo lokallag, eller "bør" jeg tilhøre Mjøsa? Synes det er lettere å kjøre til Sharif of sandvika iallefall Du er hjertelig velkommen hos oss. Neste lokallagsmøte blir førstkommende mandag på Sharif fra kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 11, 2009 Du er hjertelig velkommen hos oss. Neste lokallagsmøte blir førstkommende mandag på Sharif fra kl 19.00 Takker for varm velkomst Da ses på på Sharif kl 19 til mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 16, 2009 Hvem møter opp idag da tro? Jeg dukker plutselig opp ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 16, 2009 Vi kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 16, 2009 jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 16, 2009 Ser jaggu ut til at jeg også kommer (hvis IKEA klarer å levere det de skal innen jeg skal dra så) Er det noen som kan ta med kameraet mitt og pærer. Og noen andre kunne tatt med kaffekoppen min og noen har VAG-COM hadde jeg blitt veldig glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 16, 2009 Ser jaggu ut til at jeg også kommer (hvis IKEA klarer å levere det de skal innen jeg skal dra så)Er det noen som kan ta med kameraet mitt og pærer. Og noen andre kunne tatt med kaffekoppen min og noen har VAG-COM hadde jeg blitt veldig glad Kaffekoppen din står klar på bordet den vet du Fant du den duppedingsen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 16, 2009 Kommer en tur jeg også. Hadde jeg sett det en halvtime før skulle jeg tatt med VCDS til deg John-Arild. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 16, 2009 Dukker opp jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 16, 2009 Da takker jeg Renate for kaffekoppen. Ørjan for kamera og pærer og Marius for viljen til å hjelpe til med VAG-COM Da er det blitt bedre match på parklys og hovedlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 16, 2009 Alltid like koselig på lokallags treff, og vi ble da noen etterhvert også Og man har det ikke mer moro enn man lager selv, og holdt da varmen da Lille frøken Shira ligger rett ut på senga SI, ble jaggu litt trøtt og sliten av all basinga gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 16, 2009 Skulle vel bare mangle det slik som hun basa i snøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 16, 2009 Da takker jeg Renate for kaffekoppen. Ørjan for kamera og pærer og Marius for viljen til å hjelpe til med VAG-COMDa er det blitt bedre match på parklys og hovedlys Bare hyggelig å kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 17, 2009 Du får en egen post du Mikael Tusen takk for hjelpen når jeg byttet til xenonmatch parklyspærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 18, 2009 det er jo typisk at de mandagene det er treff så jobber jeg kvelden: gråter ånn er det når man jobber skift,går glipp av all moroa: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 18, 2009 det er jo typisk at de mandagene det er treff så jobber jeg kvelden: gråter ånn er det når man jobber skift,går glipp av all moroa: klø : Kan glede deg til sommersesongen, da møtes vi hver mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 19, 2009 det høres knall ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 2, 2009 det er vel samling i kveld er det ikke? Selv om audi'n, som er gliset, står i nord norge. så skal jeg få tatt meg en tur med en sur polo, skulle gjerne skaffa meg skilt plater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...