Treffplan for høst/vinter 08-09

Anbefalte innlegg

det er vel samling i kveld er det ikke?

Selv om audi'n, som er gliset, står i nord norge.

så skal jeg få tatt meg en tur med en sur polo, skulle gjerne skaffa meg skilt plater og klistremerker :)

 

Er meet i kveld! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer i kveld, jeg må jo få med meg ett siste lokallagstreff før jeg flytter. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og :)

Takk for sist forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, og har med skiltplater og klistremerker ;)

 

Er vel Peppes vi skal spise oss gode og mette på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes høres ikke dumt ut. Da slepper jeg å lage middag(idag også): smil :: smil :

 

Vi sees!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må faktisk se an.. Jeg aner ikke hva det er for noe galt med meg, men siste 2-3 timer har jeg vært

atalt svimmel! Føler meg drita, enda jeg er avholdsmann...

Var en tur og måkte snø i sta, og skulle teste bilen med ny turbotrykksmåler, men jeg var så svimmel,

at jeg kun kjørte 5 meter på parkeringsplassen, før jeg rygget tilbake, og sjanglet inn i huset igjen..

 

Svetten silet uten noen grunn.. Enten så er jeg blodfattig, eller så er det pumpa mi som sier fra..

Regner med blodfattig, da jeg er fattig ellers og hehe.

 

Så dukker jeg ikke opp, er det fordi jeg ikke tør å kjøre bil...

 

Jeg krysser finga, for jeg vil og på Peppes! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo helt glemt å legge ut bildene fra sist vi var på Peppes, ikke alle som vart noe særlig, men her er da noen :)

 

001.jpg

 

002.jpg

 

004.jpg

 

005.jpg

 

006.jpg

 

008.jpg

 

009.jpg

 

010.jpg

 

012.jpg

 

013.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må faktisk se an.. Jeg aner ikke hva det er for noe galt med meg, men siste 2-3 timer har jeg vært

atalt svimmel! Føler meg drita, enda jeg er avholdsmann...

Var en tur og måkte snø i sta, og skulle teste bilen med ny turbotrykksmåler, men jeg var så svimmel,

at jeg kun kjørte 5 meter på parkeringsplassen, før jeg rygget tilbake, og sjanglet inn i huset igjen..

 

Svetten silet uten noen grunn.. Enten så er jeg blodfattig, eller så er det pumpa mi som sier fra..

Regner med blodfattig, da jeg er fattig ellers og hehe.

 

Så dukker jeg ikke opp, er det fordi jeg ikke tør å kjøre bil...

 

Jeg krysser finga, for jeg vil og på Peppes! :)

 

Hørtes ikke bra ut :( Håper du kommer, men har full forståelse for hvis du ikke våger deg bak rattet på bilen når du har det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det på sandvika ikveld eller ikke?

Føler at det er på tide at jeg tar en tur igjen. Er jo lenge siden sist

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, i kveld er det Sandvika og Peppes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ikke bra ut :( Håper du kommer, men har full forståelse for hvis du ikke våger deg bak rattet på bilen når du har det sånn :)

 

Takker for det :)

 

Beklager at jeg ikke kom for det, hadde virkelig lyst, men jeg lot bilen stå og la meg

på sofaen for kvelden. Surra rundt i huet mitt til sene kvelden.

 

I dag virker alt normalt igjen. Blir nok til en legesjekk på meg snarest..

 

Vi ses på NESTE treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk treff på McDonalds berger(Sharif) i kveld:) Siste gang på Berger for denne vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, men denne gang uten både hund og dame, siden jeg ikke gidder å dra oppom Flisa for å hente dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, men denne gang uten både hund og dame, siden jeg ikke gidder å dra oppom Flisa for å hente dem.

 

Ikke gidder.. Hva er det for noe tull da : eek : Jaja, vi får da bare være her hjemme vi da, mens dere koser dere på treff : rolleyes Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gidder.. Hva er det for noe tull da : eek : Jaja, vi får da bare være her hjemme vi da, mens dere koser dere på treff : rolleyes Hehe

 

Kose oss skal vi og for en gangs skyld blir det sille og rolig..................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kose oss skal vi og for en gangs skyld blir det sille og rolig..................

 

Eyyy!!! Bare vent du, så skal du se dere kommer til å savne maset mitt :P Hihihi *mase mase*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å dukke opp idag også!:) Håper jeg rekker det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er hjemme, så jeg rekker det iallfall : ja : Har med skiltplater og klistremerker hvis noen skulle trenge det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samling for interesserte i dag hos Møller, Frysja fra kl 18.00. Ørjan kan sikkert si litt om treff-kalenderen videre ut over våren, mht sted og tid. Sannsynligvis mandager fra kl 19.00. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel hver mandag snart? Hva sier du Ørjan? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel hver mandag snart? Hva sier du Ørjan? :D

 

På første siden står det at mandag 6. april er siste før sommersesongen tar over.

 

Og dette treffet får jeg også med meg!!! : smil : Både jeg, Roger og Shira kommer. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååååååh!!

 

Folkens, finnes det noen som helst muligheter for at det mandagstreffet kunne blitt et tirsdagstreff? For da rekker nemlig jeg det også : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg kommer imorgen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er det Sandvika Storsenter og pizza buffét til 99,- kr på Peppes som gjelder ;)

 

Jeg kommer ikke, da jeg har familie fra Danmark på besøk :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da sees vi i juni/juli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.