#1 Skrevet Oktober 1, 2008 Noen tips om hvor jeg får tak i en midtkonsoll til i ha foran gearspaken til min Golf II 1985 mod. Selges disse nye.? Tenkte kanskje å sette inn noen instrumenter der. Noen tips om hav som gjø seg best, ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg har en slik liggende visst du vil kjøpe, men vet ikke helt kordan det vil ta seg ut med instrumenter der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2008 Ikke nødvendig med instrumenter. Er din helt ok. Har du et lite bilde kanskje. Pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2008 (endret) http://foto-garasjen.net/album/showimg.php?file=/Forum%20photos/CIMG0029.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2008 PM sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2008 Det der er en votex konsoll legg innn [ url ] (uten mellomromma) først, så kommer hele bildet fram med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2008 Skulle du sende meg et bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...