Anbefalte innlegg

Lyset til luftdysene på passasjersiden i bilen min har tatt kveld. Er disse vanskelige å skifte? Hvordann tas luftdysen ut eventuelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å tukler med det samme. Dysene er visstnok bare å bende ut med et skrujern eller lignende. Hadde planer om å gjøre det i helgen, men tiden strakk ikke til. Tror uansett jeg ville funnet noe å legge mellom "jernet" og dysen. Dashbordet skal sige tilbake tilbake til rett fasong etter litt så ikke tenk på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du prøve først da, så får jeg vite hvordan du gjorde det? :D Hvilke pærer skal brukes da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du prøve først da, så får jeg vite hvordan du gjorde det? :D Hvilke pærer skal brukes da?

Pære? Har ikke peiling. Får vel stikke innom en forhandler å høre tenker jeg.

Skal se om jeg ikke får bøyd litt i ettermiddag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja :D Tuuusen takk, da er det bare å prøve en dag da å se om man får det til :) Skal stikke nedeom den lokale Vw-sjappa i morgen og kjøpe pærer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme med ett lite tips. Bruk så tynne og uskarpe "smørkniver" som mulig så du minimerer risken for å få rift i dashbordet. Fikk litt i mitt, men det er bak/under dysen så det går greit. I tillegg hoppet frontdekslet av hos meg før hele dysen var ute. Kompliserte prosessen litt kan du si. Ikke bare, bare å få ut pæreholderen heller, men det går tilslutt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke pærer brukte du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.