#1 Skrevet Oktober 2, 2008 Planlegger nå å gi bilen min en ny farge i forbindelse med ombygging av bilens ytre, blir bygget fra standard A4 til RS4. Bilen er nå standard mørke blå, så kunne tenkt meg en litt "friskere" farge, men ikke en knall candy farge. Blir nok heller ikke svart eller sølv, da det er nok av biler med disse fargene, selv om det ser veldig bra ut. Håper noen kunne hjelpe meg med noen forslag til farge, gjerne med bilder:) Takker på forhånd for all hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2008 Blå-fargen på S4`en til Tom-Andrè Enæs er bare nydelig, er det noen som vet hva fargen heter og hvilke farge kode den har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) Gå for en original audi farge, men en som ikke kom originalt på b5 RS4. Daytonagrå som på B7 RS4 f.eks. Så kjører du sort optikk og noen mørke originale B7 RS4 felger. Da får du en rå og diskret bil, og som samtidig ser ut som om at Audi kunne laget den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2008 Den der var rett og slett nydelig. Hvor kan man få tak i Farge koden til Daytonagrå? Finnes det mørke RS4-2 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2008 Den der var rett og slett nydelig. Hvor kan man få tak i Farge koden til Daytonagrå?Finnes det mørke RS4-2 felger? Er sikkert noen som jobber på møller som kan hoste opp fargekoden her inne, og slike felger finner du på E-bay. De er 9x19 og passer veldig bra på B5. http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-RS4-9x19-ET29-Felgen-Titanoptik-Quattro-GmbH_W0QQitemZ130029910782QQcmdZViewItem?hash=item130029910782&_trkparms=72%3A1229%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1308&_trksid=p3286.c0.m14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2008 Hadde egentlig tenkt meg 18", for trodde 19" er litt for stort for b5. Men ser ikke for stort ut på den blå avanten. Noen her i klubben som har erfaring med 19" på b5? Hva dekkdimensjon passer til sko på den str? 235-35-19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg prøvde bilen min første gangen på 19", det er nok av plass til det med bekjedne 235 bredde iallefall. Men det er så mye ræva vei her ute at jeg valgte de bort til fordel for orginalfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2008 Hadde egentlig tenkt meg 18", for trodde 19" er litt for stort for b5. Men ser ikke for stort ut på den blå avanten.Noen her i klubben som har erfaring med 19" på b5? Hva dekkdimensjon passer til sko på den str? 235-35-19? Bygger du ikke om til RS4 da? Er jo masse plass i skjermene der. De fleste i klubben med RS4 kjører på 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2008 Jo sant det, er nok av plass i de hjulbuene. Heller litt mot Lamborghini hvit perlemor farge, med svart optikk. Ligger en slik på autodb som ser rimelig fet ut. Et helv..e å holde rent sikkert, men det er verd det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2008 Jo sant det, er nok av plass i de hjulbuene. Heller litt mot Lamborghini hvit perlemor farge, med svart optikk.Ligger en slik på autodb som ser rimelig fet ut. Et helv..e å holde rent sikkert, men det er verd det:) Hvit er jo allerede "brukt".. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78469&highlight=hvit+rs4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2008 Hvit er jo allerede "brukt".. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78469&highlight=hvit+rs4 Ja vet det er brukt, men skal lete en god stund for å finne en farge kombinasjon som ikke er brukt;) Er ingen hvite her i mine trakter, så da skal det nok gå bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2008 19" er ikke noe problem. Kjører 20" på min B5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2008 19" er ikke noe problem. Kjører 20" på min B5.. Såppas ja, ikke dårlig, Har du noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2008 Alt annet en 19" blir for lite syns no eg ,har sjøl 19x8.5" fremme og 19x9.5" bak, og eg har jo berre orginal S4 b5 skjermbredd Har 225/35/19 dekk på alle hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...