#1 Skrevet Oktober 2, 2008 Finnes RS6 orginal/kopi felger i en mørk farge? Gun Metal, mørk grå eller matt sort? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 C5 RS6 Plus har originale Gunmetal/Titanfargede 9x19 hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Du får kopifelger i rs6 i gunmetal og titan også, men er vel skjeldent å få tak i her i landet. Har sett mye av de på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 C5 RS6 Plus har originale Gunmetal/Titanfargede 9x19 hjul. Disse så meget pene ut. Men koster vel deretter tenker eg. Du får kopifelger i rs6 i gunmetal og titan også, men er vel skjeldent å få tak i her i landet. Har sett mye av de på ebay.de Ja, mener å ha sett dette til salgs et sted selv. Men finner det ikke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2008 Sist jeg hørte på audi om rs6 felgene, er vel sikkert 3 år siden, hadde de en veiledende pris på ca 7000 kr/stk, så de er nok dyre ja. Da er det mye annet jeg heller hadde kjøpt for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2011 Sist jeg hørte på audi om rs6 felgene, er vel sikkert 3 år siden, hadde de en veiledende pris på ca 7000 kr/stk, så de er nok dyre ja. Da er det mye annet jeg heller hadde kjøpt for å si det sånn. Får sikkert tak i replika til 8000 for alle fire med dekk ett sted. Jeg leter etter det selv. Disse SKAL jeg ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...