RS6 felger, finnes de i en mørk farge?

Anbefalte innlegg

Finnes RS6 orginal/kopi felger i en mørk farge? Gun Metal, mørk grå eller matt sort?

 

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C5 RS6 Plus har originale Gunmetal/Titanfargede 9x19 hjul.

 

rs6plus04_01.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kopifelger i rs6 i gunmetal og titan også, men er vel skjeldent å få tak i her i landet. Har sett mye av de på ebay.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C5 RS6 Plus har originale Gunmetal/Titanfargede 9x19 hjul.

 

Disse så meget pene ut. Men koster vel deretter tenker eg.

 

Du får kopifelger i rs6 i gunmetal og titan også, men er vel skjeldent å få tak i her i landet. Har sett mye av de på ebay.de

 

Ja, mener å ha sett dette til salgs et sted selv. Men finner det ikke nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg hørte på audi om rs6 felgene, er vel sikkert 3 år siden, hadde de en veiledende pris på ca 7000 kr/stk, så de er nok dyre ja. Da er det mye annet jeg heller hadde kjøpt for å si det sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg hørte på audi om rs6 felgene, er vel sikkert 3 år siden, hadde de en veiledende pris på ca 7000 kr/stk, så de er nok dyre ja. Da er det mye annet jeg heller hadde kjøpt for å si det sånn.

 

Får sikkert tak i replika til 8000 for alle fire med dekk ett sted. Jeg leter etter det selv. Disse SKAL jeg ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.