#1 Skrevet Oktober 2, 2008 (endret) (ABS) lampa på golfen min lyser.. jeg har feilsøkt med VAG-com og får opp disse kodene: Address 03: ABS Brakes Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: 2 Faults Found: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 37-10 - Faulty - Intermittent må abs pumpe byttes eller kan dette være en bagatell?? har prøvd å koble fra kontakten å ha i kontaktspray mn ble ikke noe bedre: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Prøvd å koble av og rense kontakten nede ved navet ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 jo mn har det noe med ABS trykk å gjøre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 skal prøve å bytte bremseveske i morgen å gå over ABS sensorene på hvert nav samtidig:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2008 har prøvd å nytte bremseveske nå men problemet fortsetter.. ingen som har noe forslag?? jeg vil drøye lengst mulig med verksted grunnet pris:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2008 ta av batteri polen i 10min ellerno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2008 ja men d er vel samme om jeg sletter koden med vag-com?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2008 ser ut som det er feil på abs pumpa di ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2008 hmm må vel bare bite i det sure eplet å levere til noen som har peil på slikt:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...