#1 Skrevet Oktober 2, 2008 Er vel første gang jeg ser noen som faktisk bruker en sport quattro som trekk bil på hengeren for å frakte sport quattro rallybilen rundt :-) To fine eksemplarer, bildet er fra Gurston Down Hillclimb `90. EDIT: Greit å legge ut bildet også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Er vel første gang jeg ser noen som faktisk bruker en sport quattro som trekk bil på hengeren for å frakte sport quattro rallybilen rundt :-) To fine eksemplarer, bildet er fra Gurston Down Hillclimb `90. EDIT: Greit å legge ut bildet også... Tøft!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Tøft!!! X2!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2008 var tøft dette: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2008 : rock :mere riktig og konge blir du vel ikke: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2008 MEner kun det er produsert 2 svarte sport quattroer. Da må jo dette være en av di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2008 MEner kun det er produsert 2 svarte sport quattroer. Da må jo dette være en av di Virker som om det er en Malachite-grønn SQ det der.... Har hørt om det bildet der i mange år men aldri sett det før nå. Drit-tøft !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2008 Stemmer det, Pål. Den bilen er Malachite Grün, og er samtidig også den Sporten med høyest kilometerstand. Mener å huske at den har gått over 300.000 km. For de av dere som har spesialutgaven av Audi Driver, for 20års jubileumet for quattro, så står det artikkel om bilen der. Hvis jeg ikke husker feil var det Dave Sutton som eide bilen, men Dialynx overtok den og restaurerte den, og ja, de beholdt hengerfestet på den. Jeg skulle gjerne ha sjekket det bladet, men jeg har for tiden pakket det vekk på et lager sammen med nesten alt jeg har av bilbøker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2008 Ser for meg sporten blir lett i forhold til biltralle og bilen bak på..... , nå vel den ganske lett også da. Og det blir sikkert en litt spesiell kjøre opplevelse med så kort trekkbil tillegg Skikkelig kult bilde..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2008 En Sport veier vel rundt 1300 kg, hvis jeg ikke husker feil. En rally-utgave har vel minimumsvekt på 1000 eller 1100 kg i Gruppe B spec. Har også lest at hvis Sport hadde hatt vanlige stålplater i hele karroseriet, i stedet for kevlar og glassfiber, ville den veid ca 300 kg mere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2008 Tøft bilde..! Hengerfeste på en Sport quattro MÅ jo være 'one of a kind'... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2008 Rallybilen er også eid/bydg av David Sutton Motorsport... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg er "nesten" like heldig:P Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg er "nesten" like heldig:P Hehe Den hengeren var tøff, hva merke er dette og hvor har du kjøpt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 6, 2008 Ja, hvor har du fått tak i den henger'n?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 6, 2008 Modell? Skala 1:10? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 6, 2008 Hengeren er nok 1:18 siden det er en A2 og en Sport på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 6, 2008 Og tar jeg ikke helt feil har denne karen også hatt en pikes-peak-replica oppå den samme henegeren med Sport-Q som trekkvogn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 6, 2008 Her: http://cgi.ebay.com/Trailer-For-1-18-Scale-Diecast-Cars-Motormax_W0QQitemZ200257588947QQihZ010QQcategoryZ223QQtcZphotoQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...