Tur til baneanlegget på Frøya 11.10

Anbefalte innlegg

Jeg føler vi ikke kan ha en tråd for mye om dette emnet :)

 

Vidars orginale tråd: (ligger ett nivå over Trondheim lokallag)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133759

 

Kortversjon:

Vi skal kjøre en tur til Frøya og se på baneanlegget som er under oppføring der ute. Fin mulighet til å få en liten søndagstur (eller hvilken dag vi velger å dra på) og samtidig se an forholdene der ute.

 

Vi drar lørdag 11.10, klokka 0930 fra bunnpris nidarvoll ref vidars post lenger ned på siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overveldende respons må jeg si... ;) Ser at denne helgen blir litt knapp, jeg foreslår at vi tar sikte på å dra utover en tur 11 eller 12. Oktober, dvs lørdag\søndag neste helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søknad til høyere makter er sendt :P

Denne helga blir nok vel knapp ja. Sitter hjemme med 2 småttiser mens damen er på kurs :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

småttisene kan jo tas med. hvis du bare surrer de fast i bilen så de ikke klarer å herpe noe går det sikkert bra :P

 

Men var vel uansett ikke denne helga vi tenkte på nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg har fri stiller jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare se, men ikke røre? :)

Testkjøring = jeg er med : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bane sjefene ute på frøya som bestemmer om enn får teste eller ikke :) men det er vel bare å ta en tlf å spørre.

Håper på "litt" bedre vær enn denne helga da .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om bilen er i kjørbarstand så kanskje det ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg kanskje blir med en tur og ser på jeg også om jeg har fri fra jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre om det lar seg gjøre å få en testtur, men lover ingenting ;) Tror ikke det var så veldig aktuelt desverre, men det skader jo ikke å ta en tur å se hva de har å by på til våren, når de er ferdige :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjekket opp i diverse forhold, og det ser ut som Lørdag er den beste dagen å dra på med tanke på værhold og litt diverse.

 

Vi prøver oss på å dra samlet fra vanlig oppmøtested (baksiden av Bunnpris, ved MCDonalds på nidarvoll) kl 09.30, så oppmøte litt før det er å foretrekke.

Det er to bommer på veien pluss en ved innkjøringen til hitratunelen, bare så en er obs på det. Samtlige av disse skal dog ta kort.

 

Veien utover er fin og landeveispreget, så jeg vil se på det hele som en crusingtur. Jeg gjør dog oppmerksom på at banekjøring ikke blir noe av i denne omgang, dette blir kun en visitt og interesseskjekk ;)

 

 

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump

 

Hvem er det som har tenkt seg utover? Vi møter opp litt før halv ti på Bunnpris, og kjører derfra halv ti.

Er det noen som har tenkt å møte oss underveis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.