Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Noen som har noe liggende eller vet noe sted dem er billige..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99 Euro er jo svinbillig : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster 149 euro... er ikke dyrt det, men noen som har bestillt derfra før..? hvordan er det med frakt og toll når man bestiller fra tyskland..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

messe priser;)

 

frakt må du betale og moms, ikke toll.. du for vel returnert den tyske momsen når du viser til att du har betalt norsk moms... eller noe sånt ihvertfall..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjenner noen i swe så få de til å sende ditt og hent det selv, blir aldri til at man kun best en ting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller send det til et postkontor nær grensa. Bestilte "effektanlegget " mitt til strømstad, og putra over grensa og hentet det...

 

Edit: Var dette lurt å slenge ut her... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Bjørnstad

koster 149 euro... er ikke dyrt det, men noen som har bestillt derfra før..? hvordan er det med frakt og toll når man bestiller fra tyskland..?

 

Arne Jakobsen her på forumet prøvde å bestille fra Dietrich i fjor, det var en blandet opplevelse... Send ham en PM så får du sikkert vite mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Arne Jakobsen her på forumet prøvde å bestille fra Dietrich i fjor, det var en blandet opplevelse... Send ham en PM så får du sikkert vite mer.

 

Jeg har best fra dietrich flere ganger fra norge, plus bet på essen motorshow og fått tilsendt til norge. Aldri vært noe problem for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du fått det sendt til både swe og nor...? kjenner en som bor i swe så da er vel det det rimligste.... er vel ikke så mye avgifter der...?

 

Husker du hvor mye frakten var... sånn ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått sendt det til SWE, og når han skule en tur til norge tok han med en, jeg kjøpte S4 front fangeren min for 219 euro bet vel ca. 30 euro i frakt hvis jeg ikke husker feil. Og IGEN toll avgifter.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da blir det prisen på fangern plus ca 30 euro i frakt... kommer ikke noe mere avgifter enn det...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Bjørnstad

så da blir det prisen på fangern plus ca 30 euro i frakt... kommer ikke noe mere avgifter enn det...?

 

Frakt må du ta m en klyppe salt men det skal ikke komme noe mer på prisen så lenge den blir sendt til SWE.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men vis jeg bestiller til norge kommer moms i tillegg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mats Bjørnstad

oki, men vis jeg bestiller til norge kommer moms i tillegg....

 

Da kommer moms, plus toll avgifter for papir arb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.