#1 Skrevet Oktober 2, 2008 Hei! da nærmer vel vinteren seg enkelte steder, og det er på tide å begynne å tenke på vinterhjula. Veit jeg er tidlig ute med denne tråden, men ble så fornøyd i sta når jeg henta felgene som jeg skal rulle på i vinter. 16 toms RS4 (bilde kommer seinere) Nesten klar til å legge om nå.... Hva skal folket trille rundt med i vinter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Blir de samma i år som i fjor..17" OZ superleggera-- Ikke helt runde lenger med de duger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Kunne jo ikke kjøre på den orginale 16" golfen kom på fra tyskland, så behovet for nye hjul meldte seg umiddelbart . Gadd ikke kjøpe nye sommerhjul til den for så å handle vinterhjul om fire uker igjen, så jeg hoppa rett på vinterhjul. 18" RS6 med 225/40 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 Slik ser mine ut Blir nye 18 eller 19" til neste sommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2008 Inntil vidre blir jeg nok kjørende på disse, men forhåpentligvis så finner jeg et kurant dekk i riktig dim. snart. Så da blir det dårligre kjøreegenskaper og ræva komfort:D For øvrig orginal Audi 17" felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2008 På 2`er Golfen skal jeg ha disse: Ronal 5,5x13" med Sava Eskimo pigg Eller disse: Alleycat 6x14" med piggfritt. 3`er Golfen får disse lekkerbiskene: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2008 Blir 16" som fulgte med bilen. Nokian Hakkapeliitta RSI piggfritt 205/55-16. Blir min 1. vinter med 4Motion, gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) og her er dem på bilde. Beklager dårlig mobilbilde ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2008 Har disse ASA felgene til passaten min, 225/40/18 Nokian Hakka RSI.. Kler jo egentlig bilen, men har litt lyst på RS6 hvis noen vil bytte (kun felgene). Eller hva synes folket?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2008 Blir sommerfelgene fra gamlebilen som blir vinterfelger på A6'en - Mega Acera i 17" Dekk er ikke bestemt enda, men ser ut til at det blir Hankook W604 Ice Bear i 225/45-17. Skulle hatt lakkert felgene i sort evt. mørk grå, men har ikke fått ut fingeren, så det blir i standardfarge slik som på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2008 Ny oppusset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2008 Blir 17" RS6 i vinter også hvis bilen ikke blir solgt Kjører på Nankang Q-merket 215/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2008 I år blir det Orginale Audi 7"x17" TT felger, lakkert i delfingrå metallik med Yokohama IG20 i 225-45-17 På golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2008 Mine vinterfelger/hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2008 mine kjipe vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2008 AEZ Olymp 18" Har sommerdekk på disse nå, men skal legge om til piggfrie vinterdekk for så og kjøpe nye og større felger til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 8, 2008 Her er bilen min med vinterdekk Clasic X 7,5*17 med conti 225/45 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...