#1 Skrevet Oktober 2, 2008 da er vel kanskje fylkets første vw phaeton på vei til landet. 5liter v10 diesel.... tøft. Noen som vet om andre som har sånn i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Har faktisk luktet litt på sånn selv. en 04 mod da. Gikk gjennom registeret i klubben og fant faktisk ikke en eneste i klubben. Helt rå bil. Er innom finn flere ganger i uka og bare ser på anonsene som ligger der og drømmer meg bort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg snakka akuratt med eieren, og han er så glad at han vet ikke hvor han skal gjøre av seg.. Gleder meg til søndag, så jeg får sett på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 (endret) han er ikke medlem av klubben han heller tror jeg. arb.kollega av meg. lurer på om det er 05 eller 06 mod, hadde bilder og spec, men rota vekk linken. farge: sølv. kjøpt idag i hannover hallo tore forresten: ringte til meg også istad, hadde lokalisert et par sånne "rødlys" sjapper! som måtte prøves først. he-he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2008 han er ikke medlem av klubben han heller tror jeg. arb.kollega av meg. lurer på om det er 05 eller 06 mod, farge: sølv. kjøpt idag i hannover 05 modell vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2008 Har egentlig bare funnet 1 ting med den bilen jeg ikke liker. Og det er vekten. 2400 kg på en sedan er MYE. Kjører en Chevy Tahoe som arbeids bil og det er en relativt stor og tung bil. Men selv den har ikke så høy egenvekt. Men en 5,0 liters V10 TDI på 313 hk klarer å skyve den bra fremmover. Problemet blir under nedbremsing og i svinger. Da frykter jeg du merker den vekten relativt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2008 Har egentlig bare funnet 1 ting med den bilen jeg ikke liker. Og det er vekten. 2400 kg på en sedan er MYE. Kjører en Chevy Tahoe som arbeids bil og det er en relativt stor og tung bil. Men selv den har ikke så høy egenvekt. Men en 5,0 liters V10 TDI på 313 hk klarer å skyve den bra fremmover. Problemet blir under nedbremsing og i svinger. Da frykter jeg du merker den vekten relativt bra. Bremser og understell er vel kompansert bra med både vekt og effekt regner jeg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2008 Kan kompansere så mye man vil. Når du kommer gjennom en sving eller skal bremse så er det ingen ting som kompanserer mot naturloven. G-krefter i sving og massen som skal stoppes er fremdeles like stor selv om det er bra understell og bremser. Se bare på hvilken som helst motorsport. Uansett hva man gjør med bilen er alltid målet å få ned vekten av MANGE årsaker. Nå er jo dette på langt nær en løps bil på noen som hels måte. Men synes uansett 2400 kg er urovekkende mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2008 Kan kompansere så mye man vil. Når du kommer gjennom en sving eller skal bremse så er det ingen ting som kompanserer mot naturloven. G-krefter i sving og massen som skal stoppes er fremdeles like stor selv om det er bra understell og bremser. Se bare på hvilken som helst motorsport. Uansett hva man gjør med bilen er alltid målet å få ned vekten av MANGE årsaker. Nå er jo dette på langt nær en løps bil på noen som hels måte. Men synes uansett 2400 kg er urovekkende mye. Tror det er ganske mye komfort også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2008 rota vekk linken, og huska ikkje ka bilsjappa hette, men sikkert 05 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2008 Tror det er ganske mye komfort også da:) Oh yes: rock : Tror du skal lete lenge før du finner en bil med høyere comfort. Tror ikke jeg klarer å tenke ut en bil jeg heller ville dratt på biltur rundt i europa med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2008 En morsom kjøre maskin dette! Har hatt gleden av å kjøre Phaeton V10 som jobb bil. Et utrolig drag i bilen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=4PHC7kcgc7o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2008 bomma stort på årsmodell på denna "passaten" 03 den. gammel... Så ut som en skikkeli gubbebil, eneste stilige var vel klumpen under panseret. V10 motor, men den høres da ut som en traktor da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...