Noen som har girkasseflensr !?! VIKTIG!

Anbefalte innlegg

Har da anskaffet meg ei s6 kasse til a4 min. Fikk beskjed om at det var mulig å flytte over flensene fra a4 kassa, å over på s6 kassa.... men det viste seg at flensene på a4 kassa ikke var mulig å ta av. Så spm er om noen her har ei a4 kassa som de ikke bruker evt. er ødelagt, å kan selge meg flensene, eller om noen har andre løsninger ? Det jeg trenger er altså de små flensene fra a4 kasse, så jeg kan flytte dem over på s6 kassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om nyere a4, feks 1.8t 180hk motoren har tykke akslinger inn på kassa ? Ingen som har noen forslag ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er drivaksel flensene du snakker om?

Er mulig å ta av de, men fins to typer

den ene har en unbraco i mitten du må skru ut så kan du trekke ut flensen

Den andre typen er bare å dunke av

Men er litt forskjellig typer der fordet.

Hvem type skal du ha og hva er diamenter på splines på S6 kassa?

Hvor stor er diamenter på drivknuta de? 100 eller 108mm

Har noen typer liggende men bare den uten unbracoskruen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er aksel flensene jeg mener. Da er det den typen uten umbraco jeg har på orginal kassa. På s6kassa er det umbracoskrue. Regner med at jeg ikke kan sette på noen flenser uten umbracoskrue på s6 kassa i og med at det er flenser MED skrue nå ?

Skal få målt nøyaktig diameter på knuter og flenser. Tror nesten jeg må ha med umbracoskrue jeg.... ?

Ellers, er det mulig å bytte den indre knuten med en større knute som passer på s6 flensene, eller må jeg da bytte hele akslingen og yttre knute ? Noen som har ei formening om det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er unbraco på S6 kassa må du bruke flenser med unbraco da ja

Jeg har desverre bare flenser uten unbraco

Tipper du skal ha 100mm flens du da

Er 108mm på S6 kassa mener jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er unbraco på S6 kassa må du bruke flenser med unbraco da ja

Jeg har desverre bare flenser uten unbraco

Tipper du skal ha 100mm flens du da

Er 108mm på S6 kassa mener jeg

Ja, det jeg også mener :) Om det er 108mm på s6 kassa skal nok jeg ha 100mm flenser. Er vel ingen som har slike flenser heller kan jeg tenke meg : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av dere storgutter som ødelegger kasser i fleng, som har noen flenser til overs ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.