#1 Skrevet Oktober 3, 2008 Noen som har noe tips til en rally-aktig felg jeg kan bruke til vinterfelg på 200? Noe billig som er lett å få tak i, som blir tøft hvitlakkert eller noe.. Blir å montere 3 stk rallye 3000 på 200'n og da må jeg ha noe hjul som matcher for å få "vinterstilen" på bilen Litt artig å ha forskjellig look på bilen sommer og vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2008 OZ Superturismo Corsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2008 OZ ja, tøffe, men ikke billige akkurat vel:p Må ha noe i den stilen, det er jeg enig i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2008 De er faktisk ikke så dyre som en skulle tro. Jeg kjøpte et sett for noen år siden, 16" med billige sommerdekk, og de kostet ikke mere enn 7500 kr komplett med montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2008 Originale Urquattro-felger er jo det feteste da Men da kan du nok gange Superturismo-prisen med X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2008 Originale Urquattro-felger er jo det feteste da Men da kan du nok gange Superturismo-prisen med X Er de verdt så mye da? Brukt altså? Men nå får man ikke dem i 16" heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2008 Er de så kule på 44'ere a? Får søke opp noe gamle rally200'er og finne inspirasjoner. Hadde ikke tenkt å bruke så vanvittig på det, for blir noe tøffere sommerfelger til våren istedetfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2008 Ligger et sett 6x15 Ronal R8 på Finn akkurat nå, til 2500 kr med noen piggdekk på. Lakk disse hvite, så er du på plass http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14754515&sid=xz5cabxnKM1472188&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2008 Har et sett sånne på hånd, uten å måtte betale for dem Lurer på om ikke de havner hjemme. Det er faktisk mine gamle til 100 jeg hadde som jeg igjen får tilbake. De har nokian hakkepeiling quattro på seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2008 (endret) Har 8 stk av de der selv. De jeg egentlig tenkte på var visst Sport Quattro S1-felger, de som er 16x9,75" ... De er helt sinnssyke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2008 De der er skikkelig gromme, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2008 Sport quattro felgene der er vel i Magnesium vel? og er et lite H%¤#& og finne dekk til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2008 Sport quattro felgene der er vel i Magnesium vel? og er et lite H%¤#& og finne dekk til? HVORFOR er det ingen som lager replica av disse?? Vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2008 Har jo disse "sensationelle" replicaene til compomotive da, men er de så like egentlig? For meg så ser de helt like ut som de andre setta med compo'er jeg har, bare en tomme bredere og lavere innpress. http://www.urquattroshop.de/index.php?cat=PROMOTION&product=P000024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2008 (endret) Har jo disse "sensationelle" replicaene til compomotive da, men er de så like egentlig? For meg så ser de helt like ut som de andre setta med compo'er jeg har, bare en tomme bredere og lavere innpress. http://www.urquattroshop.de/index.php?cat=PROMOTION&product=P000024 De mangler iallefall kanten , ser ut som minst en tomme mindre kant..... Drømmen min er en Hvit orginal Sport quattro og slike felger..... ,Som den bakerste på bildet her... den er fet den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...